Kind | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Kind

• 5 reactie(s)
  • 127 x bekeken
  • 5 reactie(s)
  • 127 x bekeken
*

Chey

Kind
« Gepost op: 15 oktober 2018, 08:32 »
Odiodi,

Dus ik droomde dat Mn tante tegen een dame zei van geef die kind eens aan haar, maar ze zei het op een manier alsof er iets speciaals zou gebeuren als die kind bij zou komen. Dus de dame die het kind vast hield, doen kind was donker het leek op een speciaal achtig kind met een eigenaardig gezicht, ik denk dat het een beperking had, dus die mevrouw kwam naar me toe met die kind in haar hand en die kind gaf me een volgens mij een chocolade ijsje hij propte het in Mn mond en hij was blij.

Al de 2e keer dat ik over kind/baby droom, waarin wordt gezegd geef het kind aan haar..

2e droom
Ik droomde dat mijn 2 katten seks met elkaar hadden. De mannelijk lag op zijn rug en de vrouw bovenop en Mn witte chihuahua hond lag precies naast hun op zn rug

Wat kan dit betekenen?

Advertentie
Advertentie

*

Chey

Re: Kind
« Reactie #1 Gepost op: 15 oktober 2018, 13:23 »
Wat ik apart vind is dat Mn kat nu spinnend in Mn kamer kwam, ze komt al nooit in mijn kamer, ik zat op bed en ze kwam op me bed en liep spinnend rondjes om me heen te lopen, ze is nog nooit zolang in mijn kamer gebleven.. normaal is ze in mijn moeders kamer

*

een vriend

« Reactie #2 Gepost op: 16 oktober 2018, 03:05 »
Wat ik apart vind is dat Mn kat nu spinnend in Mn kamer kwam, ze komt al nooit in mijn kamer, ik zat op bed en ze kwam op me bed en liep spinnend rondjes om me heen te lopen, ze is nog nooit zolang in mijn kamer gebleven.. normaal is ze in mijn moeders kamer
heb je deze droom met je moeder besproken. kind kat baby chocolade .. iets dat zoet gehouden werd is aan het ontwaken wat men soms niet weet dat er in een familie bepaalde zaken spelen..die aan een bepaalde rust zijn.maar na enige tijd zich toont...spinnend kat ziet meer wat jij niet ziet.en van hier uit zou ik jou niets anders kunnen zeggen dan met je moeder te laten onderzoeken waarom een kat dit deed.zag. en de dromen over kind baby.
*

Chey

« Reactie #3 Gepost op: 16 oktober 2018, 05:05 »
heb je deze droom met je moeder besproken. kind kat baby chocolade .. iets dat zoet gehouden werd is aan het ontwaken wat men soms niet weet dat er in een familie bepaalde zaken spelen..die aan een bepaalde rust zijn.maar na enige tijd zich toont...spinnend kat ziet meer wat jij niet ziet.en van hier uit zou ik jou niets anders kunnen zeggen dan met je moeder te laten onderzoeken waarom een kat dit deed.zag. en de dromen over kind baby.

Dankjewel voor het beantwoorden! Ik heb het besproken, maar mijn moeder begrijpt er niks van helaas
*

merde

« Reactie #4 Gepost op: 18 oktober 2018, 20:14 »
Kan iemand nog uitleggen wat die droom met die katten en hond betekend, ik vroeg die avond tijdens gebed of ik Mn voorouders mocht zien, denk dat het iets met hen te maken heeft. Me katten hebben soort tijgerachtige print

Ik vraag me af of het positief of negatief is.
Advertentie
Advertentie

*

Zilvervos

« Reactie #5 Gepost op: 18 oktober 2018, 20:21 »
Kan iemand nog uitleggen wat die droom met die katten en hond betekend, ik vroeg die avond tijdens gebed of ik Mn voorouders mocht zien, denk dat het iets met hen te maken heeft. Me katten hebben soort tijgerachtige print

Ik vraag me af of het positief of negatief is.
je vroeg en je zag ze.  hond is yorka. yorka zijn voorouders. ze zijn in je kamer gekomen want je hebt ze geroepen  de kat kon ze zeker zien in je kamer   die geesten. katten in dromen zijn bakru.

Gerelateerde onderwerpen

xx
Na 15 jaar kom je erachter dat jou kind niet je kind is?

Gestart door Marlenne

19 reactie(s)
4745 x bekeken
Laatste bericht
23 oktober 2010, 17:39
door bosekondre
xx
is jou kind wel jou kind?

Gestart door djugu djugu,

2 reactie(s)
1392 x bekeken
Laatste bericht