Kan een apuku je misleiden met een ander uiterlijk. | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Kan een apuku je misleiden met een ander uiterlijk.

• 8 reactie(s)
  • 2846 x bekeken
  • 8 reactie(s)
  • 2846 x bekeken
*

Patatje

Kan een apuku je misleiden met een ander uiterlijk.
« Gepost op: 24 januari 2012, 20:07 »
Hallo culturu leden

Deze droom schrijf ik omdat ik een droom zie die heel erg op de mijne lijkt. Ik weet dat het om een apuku gaat.

Ik droomde dat ik alleen in bed lag maar opeens voel ik een been tegen mij aan. Ik kijk onder de dekens wie het is opeens springt er een donkere stevige man op mij af.Ik begin met hem te vechten en hij kust me ondertussen en begint me te betasten.  In het begin lacht hij heel hard maar later wordt hij boos. Hij begint me pijn te doen en schreeuwt  waarom wil je me niet. Waarop ik antwoord omdat je lelijk bent.

Vanaf die tijd droom ik met een man die helemaal verliefd op me is. Hij zegt dat hij zoveel van me houdt dat er nooit iemand zal zijn die meer van mij houdt dan hij. Maar hij heeft een totaal ander uiterlijk. Nu is mijn vraag is dit die zelfde Apuku die mij met een ander uiterlijk probeert te misleiden. In mijn dromen ben ik dan helemaal gecharmeerd van hem.

Wat ik ook merk elke keer als ik een leuke man ontmoet waar ik mee verder zou willen gaan krijg ik weer dromen waarin die man in reality helemaal zwart wordt gemaakt. Ik krijg allemaal slechte dingen over hem dan te zien. Doet die apuku dit om me bang te maken om verder te gaan met die man uit jaloezie. Ik heb maar 1 sexuele relatie gehad, maar soms als hij mij aanraakte werd ik zo kwaad dat ik hem weleens geslagen heb. Waarom, ik weet het niet.  Ik merk ook dat mijn sexuele behoefte op dit moment bijna weg zijn heeft dit ook te maken met die Apuku die mij zo wil verbieden met andere mannen om tegaan.

Een heel verhaal met een hoop vragen.

MVG,

:wink2:

Advertentie
Advertentie

*

AnGeLLoVe

Re: Kan een apuku je misleiden met een ander uiterlijk.
« Reactie #1 Gepost op: 25 januari 2012, 17:52 »
Hallo culturu leden

Deze droom schrijf ik omdat ik een droom zie die heel erg op de mijne lijkt. Ik weet dat het om een apuku gaat.

Ik droomde dat ik alleen in bed lag maar opeens voel ik een been tegen mij aan. Ik kijk onder de dekens wie het is opeens springt er een donkere stevige man op mij af.Ik begin met hem te vechten en hij kust me ondertussen en begint me te betasten.  In het begin lacht hij heel hard maar later wordt hij boos. Hij begint me pijn te doen en schreeuwt  waarom wil je me niet. Waarop ik antwoord omdat je lelijk bent.

Vanaf die tijd droom ik met een man die helemaal verliefd op me is. Hij zegt dat hij zoveel van me houdt dat er nooit iemand zal zijn die meer van mij houdt dan hij. Maar hij heeft een totaal ander uiterlijk. Nu is mijn vraag is dit die zelfde Apuku die mij met een ander uiterlijk probeert te misleiden. In mijn dromen ben ik dan helemaal gecharmeerd van hem.

Wat ik ook merk elke keer als ik een leuke man ontmoet waar ik mee verder zou willen gaan krijg ik weer dromen waarin die man in reality helemaal zwart wordt gemaakt. Ik krijg allemaal slechte dingen over hem dan te zien. Doet die apuku dit om me bang te maken om verder te gaan met die man uit jaloezie. Ik heb maar 1 sexuele relatie gehad, maar soms als hij mij aanraakte werd ik zo kwaad dat ik hem weleens geslagen heb. Waarom, ik weet het niet.  Ik merk ook dat mijn sexuele behoefte op dit moment bijna weg zijn heeft dit ook te maken met die Apuku die mij zo wil verbieden met andere mannen om tegaan.

Een heel verhaal met een hoop vragen.

MVG,

Hoi Patatje,

Ja ik denk wel dat een apuku je kan misleiden en in andere gedaantens zich voor kan doen.

Daarbij denk ik dat je zelf wel goed weet hoe en wat, als ik je vragen lees geef je eigenlijk zelf al antwoord.
Ik kan alleen nogmaals zeggen: ja dat kan, als antwoord op je vragen.

Liefs  :love:

*

Prodo misie

« Reactie #2 Gepost op: 25 januari 2012, 19:16 »
Odi Odi Patatje,

Het is inderdaad de ampuku/ apuku. Mijn vraag aan jou is heb je  hem ooit betaald of met hem gesproken, waarom ik je dit vraag, wat jij hier vertelt heb ik ook meegemaakt. Van huis uit wist ik niet dat ik eentje had, ben een aantal jaren geleden getrouwd en niemand die mij had verteld dat mijn man hem moest betalen, dankzij mijn pleegoma kwam ik erachter, want ze zei tegen me: voor je binnenkwam was hij al binnen, meneer ampuku en mijn man heeft gedaan wat hij moest doen en heb daarna nooit meer last van hem gehad.

Het is niet zo dat hij niet met een partner wilt zien, je moet het zien als een soort van bescherming, vaak als we verliefd zijn, willen we de slechte dingen niet weten. In jouw geval moet hij gesettled(sreka/pai) worden, je zal zelf zien dat wanneer hetgeen is gedaan wat er gedaan moest worden zal je nooit meer last van hem krijgen.

Succes ermee,
Prodo Misie
*

Patatje

« Reactie #3 Gepost op: 25 januari 2012, 21:38 »
Odi Odi Patatje,

Het is inderdaad de ampuku/ apuku. Mijn vraag aan jou is heb je  hem ooit betaald of met hem gesproken, waarom ik je dit vraag, wat jij hier vertelt heb ik ook meegemaakt. Van huis uit wist ik niet dat ik eentje had, ben een aantal jaren geleden getrouwd en niemand die mij had verteld dat mijn man hem moest betalen, dankzij mijn pleegoma kwam ik erachter, want ze zei tegen me: voor je binnenkwam was hij al binnen, meneer ampuku en mijn man heeft gedaan wat hij moest doen en heb daarna nooit meer last van hem gehad.

Het is niet zo dat hij niet met een partner wilt zien, je moet het zien als een soort van bescherming, vaak als we verliefd zijn, willen we de slechte dingen niet weten. In jouw geval moet hij gesettled(sreka/pai) worden, je zal zelf zien dat wanneer hetgeen is gedaan wat er gedaan moest worden zal je nooit meer last van hem krijgen.

Succes ermee,
Prodo Misie

Hoi Prodi misi en Angellove,

Ik heb hem nooit betaald, met hem gesproken alleen in mijn dromen. In mijn dromen hadden we een relatie met elkaar. Hij kuste me ook.

Bedankt voor jullie uitleg.

MVG,

*

Prodo misie

« Reactie #4 Gepost op: 26 januari 2012, 19:16 »
Hoi Patatje,

Ik zou je aanraden om het eea te regelen. Anders zal het nooit ophouden. Is er een familielid/familieleden die je verder kunnen helpen. Zoek hulp mi gudu.

gr
Prodo Misie
Advertentie
Advertentie

*

Patatje

« Reactie #5 Gepost op: 26 januari 2012, 21:26 »
Hoi Patatje,
Ik zou je aanraden om het eea te regelen. Anders zal het nooit ophouden. Is er een familielid/familieleden die je verder kunnen helpen. Zoek hulp mi gudu.
gr
Prodo Misie

Hoi Prodomisie,

O, is het zo erg. Ik lees weleens dat men echt iemand op hun bed voelen komen en dat ze dan niet meer kunnen bewegen, maar dat heb ik niet. Bij mij beperkt het zich alleen tot mijn dromen, maar we zijn dan wel verliefd op elkaar.

MVG,

*

Prodo misie

« Reactie #6 Gepost op: 27 januari 2012, 18:52 »
Odi Odi Pataje,

Vind je dat normaal, dat je begeleider je misbruik in je slaap. Het wordt van kwaad tot erger .Zodra hij dat blijft doen, zullen de andere winties zich niet openbaren. Bid en onderzoek het en vraag ook het eea aan je familie.

Veel succes, neemt dit niet als een belediging, maar als een waarschuwing dat er meer aan de hand is.

gr
Prodo Misie
« Reactie #7 Gepost op: 27 januari 2012, 23:32 »
odi

ik ben het met prodo misi eens. als ik jou was zou ik hulp zoeken.
een apuku is een goede wintie, maar hij kan ook heel hinderlijk zijn. (niet slecht bedoelt)
als die apuku nu al omgang met je wilt. dan wil ik het niet weten over 2 jaar.
als je nu er niets aan doet, dan kan het niet leuk voor u lopen. want de apuku is zo slim dat hij je liefdes leven kan verpesten, voor nep zwangerschap zorgen, en nog veel meer. sranangmang e takie : diring dresie w8tie ziekie.
u zegt al die die apuku zei dat niemand van u zou houden net als hem. dus raadpleeg fam. en bonumangs.

alla matie abie ing egie konie  :smile:
« Reactie #8 Gepost op: 31 januari 2012, 04:40 »
ik droomde ook dat ik seks kreeg met een man en als ik wakker werd was ik nat :oops:vreemd genoeg niet meer. :neutral:
zodra ik in een relatie zit, gaat het steeds slechter (financieel+emotioneel) met me. Met mijn vriend krijg ik soms ruzie om onbelangrijke redenen. Zodra ik single ben, heb ik werk, verdien goed, kan sparen etc
weet niet of het door een winti komt of gewoon door mezelf. De man die ik in mijn dromen zag leek verdacht veel op mijn ex vriend en toch weer niet. Een groot gebouwde creoolse man met dreadlocks.
anyways mijn huidige vriend doet echt moeite, verdraagd veel en toch verdraag ik hem soms niet, we krijgen ruzie om de gekste en onbelangrijkste dingen. (als hij zou uitlopen ofzo zou ik dromen krijgen of ongesteld blijven)

Gerelateerde onderwerpen

xx
kan je als Nederlander een moord in een ander land plegen?

Gestart door lovely

0 reactie(s)
868 x bekeken
Laatste bericht
11 november 2012, 17:11
door lovely
xx
waarom loopt een nengre kondre apuku altijd met een adumankama?

Gestart door fajalobi

24 reactie(s)
14250 x bekeken
Laatste bericht
26 april 2011, 18:07
door gnet-neko
xx
Beïnvloedt een bakru je uiterlijk?

Gestart door Mr.x

5 reactie(s)
3439 x bekeken
Laatste bericht