Javaanse vrouw/ witte kippen met zwart vlek | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Javaanse vrouw/ witte kippen met zwart vlek

• 4 reactie(s)
  • 93 x bekeken
  • 4 reactie(s)
  • 93 x bekeken
*

Dolfijntje

Javaanse vrouw/ witte kippen met zwart vlek
« Gepost op: 01 januari 2019, 21:30 »
Aan alle lezers de Beste Wensen

Advertentie
Advertentie

*

Dolfijntje

Re: Javaanse vrouw/ witte kippen met zwart vlek
« Reactie #1 Gepost op: 01 januari 2019, 21:44 »
De Beste Wensen lezers
*

Dolfijntje

« Reactie #2 Gepost op: 03 januari 2019, 19:52 »
Opnieuw plaatsen droom.
Graag uitleg van deze droom.

Ik was samen met mijn beste vriendin (Javaan/Indiaan) in de auto in Paramaribo aan het rijden. Er vrouw sprak mij aan en vroeg als ik weet waar zij witte kippen met zwarte stippen kon kopen. Me vriendin zei dat haar moeder die heeft. Moeder volbloed Javaanse vrouw. We reden richting woning moeder en zij liet mij de kippen zien . Het waren 5 a 6 witte kippen in de vijver, waarvan 1 met een zwarte vlek midden op de rug. Ik belde de vrouw om te vragen als zij nog geïnteresseerd was in de kippen en de vrouw kwam met een heel lange bere verhaal van ze was wat gaan kopen en er ging wat mis bij de kassa noem maar op. Ik zei tegen haar om mij terug te bellen  als zij haar beslissen had genomen.  Bij de moeder thuis was mijn vriendin haar broer en een klein meisje die bami aan het eten was. De moeder op haar buurt at steeds de bami van meisje, wat zij niet leuk vond, maar tegelijkertijd gaf zij via broer van mijn vriendin iets lekkers terug om aan dat meisje.

Dank u.
Odi Odi
*

een vriend

« Reactie #3 Gepost op: 04 januari 2019, 04:01 »
Opnieuw plaatsen droom.
Graag uitleg van deze droom.

Ik was samen met mijn beste vriendin (Javaan/Indiaan) in de auto in Paramaribo aan het rijden. Er vrouw sprak mij aan en vroeg als ik weet waar zij witte kippen met zwarte stippen kon kopen. Me vriendin zei dat haar moeder die heeft. Moeder volbloed Javaanse vrouw. We reden richting woning moeder en zij liet mij de kippen zien . Het waren 5 a 6 witte kippen in de vijver, waarvan 1 met een zwarte vlek midden op de rug. Ik belde de vrouw om te vragen als zij nog geïnteresseerd was in de kippen en de vrouw kwam met een heel lange bere verhaal van ze was wat gaan kopen en er ging wat mis bij de kassa noem maar op. Ik zei tegen haar om mij terug te bellen  als zij haar beslissen had genomen.  Bij de moeder thuis was mijn vriendin haar broer en een klein meisje die bami aan het eten was. De moeder op haar buurt at steeds de bami van meisje, wat zij niet leuk vond, maar tegelijkertijd gaf zij via broer van mijn vriendin iets lekkers terug om aan dat meisje.

Dank u.
Odi Odi
Javaanse vrouw .. vodu winti.speciale kip. zoeken.
je zou hier immers iets uit kunnen leren. je zag Paramaribo. dus heeft te maken met iets dat in Paramaribo moet gebeuren. .. die mevrouw is een winti. en die winti zegt.. d i e kip is nodig om iets te kunnen doen.. ze zoekt het niet zomaar   . je hebt verschillende soorten. wit zwart gestippelde en deze ene waarmee gewerkt word. .. is er iemand in je omgeving die hulp nodig heeft.of jou om hulp gevraagd.. en indien ja heeft het met Suriname te maken..gaan  .. en die dingen zoals benoemd.  en het is geven en nemen. als het werk vast komt te zitten.. lees vrouw verzon iets..dan weten we al  ze bracht je alleen maar een tip. die kip is nodig om iets te kunnen doen.. het moet in Suriname gebeuren.  met zo een kip  en er zal hulp zijn van de vodu winti .. het mooie   je hebt haar nummer.. indien nodig kan je weer een tip geven wat nodig is.   jij zou je kunnen verdiepen  ..schoon dromen.. sreka. waarna je gesprek anders kan zijn met zo een geestelijke vrouw. dus gewoon van  ga daar neem zo een kip want die is ziek en moet dat hebben enz.

sreka yu srefi.
*

Dolfijntje

« Reactie #4 Gepost op: 04 januari 2019, 09:28 »
Javaanse vrouw .. vodu winti.speciale kip. zoeken.
je zou hier immers iets uit kunnen leren. je zag Paramaribo. dus heeft te maken met iets dat in Paramaribo moet gebeuren. .. die mevrouw is een winti. en die winti zegt.. d i e kip is nodig om iets te kunnen doen.. ze zoekt het niet zomaar   . je hebt verschillende soorten. wit zwart gestippelde en deze ene waarmee gewerkt word. .. is er iemand in je omgeving die hulp nodig heeft.of jou om hulp gevraagd.. en indien ja heeft het met Suriname te maken..gaan  .. en die dingen zoals benoemd.  en het is geven en nemen. als het werk vast komt te zitten.. lees vrouw verzon iets..dan weten we al  ze bracht je alleen maar een tip. die kip is nodig om iets te kunnen doen.. het moet in Suriname gebeuren.  met zo een kip  en er zal hulp zijn van de vodu winti .. het mooie   je hebt haar nummer.. indien nodig kan je weer een tip geven wat nodig is.   jij zou je kunnen verdiepen  ..schoon dromen.. sreka. waarna je gesprek anders kan zijn met zo een geestelijke vrouw. dus gewoon van  ga daar neem zo een kip want die is ziek en moet dat hebben enz.

sreka yu srefi.

Dank u wel voor deze uitleg.
Ik heb het wel vaker moeten lezen en nu dat ik erop reageert ben ik nog steeds aan het brainstormen. Ik zal in gebed gaan.
De betekenis van de Javaanse vrouw was mij inmiddels bekend in de droom.

Ik ben vorig jaar naar Su geweest en onder begeleiding van een du begonnen met het baden  en wat rituelen gedaan.  Sindsdien krijg ik bijna dagelijks dromen, zing veel winti poku's en krijg boodschappen voor mezelf en derden. Door zelf op zoek te gn naar informatie, bidden en communiceren met bigisma kan ik mezelf aardig op weg helpen.Vele dromen kan ik zelf uitwerken, maar sommige weer niet.

Ik heb ongeveer een mnd geleden mijn  2e beste vriendin die ook in Su woont geadviseerd om in het nieuwe jaar..Dit jaar dus  een luku te gaan doen als zij in de gelegenheid is. Zelf heb ik plannen om dit jaar naar Su te gaan.

Over het algemeen ben ik heel nuchter / geduldig en zeg van het komt goed. Om eerlijk te zijn ben ik best benieuwd wat hieruit zal komen, omdat ik het gevoel heb dat dit heel diep is???

Tangi
Advertentie
Advertentie

Gerelateerde onderwerpen

xx
Dromen over witte kippen

Gestart door Oula

1 reactie(s)
1778 x bekeken
Laatste bericht
30 september 2014, 09:09
door Prodo misie
xx
Javaanse vrouw met lang haar.

Gestart door steven38

2 reactie(s)
1597 x bekeken
Laatste bericht
28 januari 2009, 17:23
door steven38
xx
Droom over grote witte hond die verandert in geel/ zwart/witte slang.

Gestart door Beata

3 reactie(s)
1979 x bekeken
Laatste bericht
21 juni 2011, 01:11
door Beata
xx
Vrouw met veel, lang en zwart haar..

Gestart door Bridge

1 reactie(s)
1121 x bekeken
Laatste bericht