Javaanse man | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Javaanse man

• 1 reactie(s)
  • 96 x bekeken
  • 1 reactie(s)
  • 96 x bekeken
Javaanse man
« Gepost op: 26 november 2018, 12:14 »
Odi iedereen,

Ik droomde dat ik een Javaanse man zag in mn droom. De man zat gehurkt naast me en ik moest hem wat geven uit een kalebas. Iedere keer als ik hem wat gaf ( ik weet niet precies als het water was) , maar hij spuugde het uit. En zn speeksel was donker en iedere keer als ik hem weer wat gaf spuugde hij het uit en zn speeksel werd lichter. De man had een pangi om van Javaanse stof ook had hij een band om zijn hoofd van javaanse stof. Ik voelde dat het een boodschap was maar ik werd opeens wakker en de droom is niet meer verder gegaan. Weet iemand misschien wat het betekend?

Advertentie
Advertentie

*

een vriend

Re: Javaanse man
« Reactie #1 Gepost op: 27 november 2018, 07:01 »
Odi iedereen,

Ik droomde dat ik een Javaanse man zag in mn droom. De man zat gehurkt naast me en ik moest hem wat geven uit een kalebas. Iedere keer als ik hem wat gaf ( ik weet niet precies als het water was) , maar hij spuugde het uit. En zn speeksel was donker en iedere keer als ik hem weer wat gaf spuugde hij het uit en zn speeksel werd lichter. De man had een pangi om van Javaanse stof ook had hij een band om zijn hoofd van javaanse stof. Ik voelde dat het een boodschap was maar ik werd opeens wakker en de droom is niet meer verder gegaan. Weet iemand misschien wat het betekend?
pa winti. als je nog thuis wonend bent praat met je ouders hierover.. woon je op jezelf.. .. je word beschermd door de pawinti.. koop een kalebas  een japanrsi krosi. zet het op je tafel naast je bed...de kalebas goed wassen en beetje water bij  ... het water moet niet vies zijn   d u s als het water helder houden en af en toe bidden tot God en de winti s naast je... de pawinti staat dicht bij je...   

Gerelateerde onderwerpen

xx
Droom over een familiefeest en een droom over een javaanse man

Gestart door Newbie

6 reactie(s)
3504 x bekeken
Laatste bericht
09 december 2012, 21:48
door Newbie
xx
Javaanse draken

Gestart door Cinta