in je droom winti krijgen wat betekent dat? | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

in je droom winti krijgen wat betekent dat?

• 6 reactie(s)
  • 4116 x bekeken
  • 6 reactie(s)
  • 4116 x bekeken
in je droom winti krijgen wat betekent dat?
« Gepost op: 12 maart 2013, 15:30 »
ik droom dat ik bij mn vaders broertje thuis ben en de rest van de familie, neven, nichten zijn er ook. we zitten allemaal in een kring op het erf. ik ga naar binnen en haal blakka biri uit de koelkast. ik drink het maar geeft t weer over. dan komt mn nicht eraan en zegt dat ik dit niet mag drinken, blakka biri is niet voor vrouwen. vervolgens ga ik weer naar buiten en ga weer op mijn plek zitten. mijn oma komt naar buiten en loopt de kring rond. wanneer ze voor me staat zet ze haar beide handen op mijn hoofd en krijg ik winti! daarna schrik ik wakker. Wie oph wie kan mij de betekenis van deze droom vertellen?

Advertentie
Advertentie

*

Prodo misie

Re: in je droom winti krijgen wat betekent dat?
« Reactie #1 Gepost op: 20 maart 2013, 08:33 »
Odi Cheleasa,

Ik haal hieruit een familiebijeenkomst en jij staat in het middelpunt. De blaka bierie moet je juist drinken, het haalt alle smerigheid uit je lichaam(lees: overgeven). Luister naar je begeleiders(lees: bigisma's). Er is iets aan de hand en dat wil je oma kenbaar maken. Ga in gebed en vraag om hulp.

Blessie,
Prodo Misie
Droom zus wil opbiechten voor ze sterft.
« Reactie #2 Gepost op: 24 maart 2013, 17:33 »
Beste allen.

Ik droom dat ik in een woning was met mensen die ik kende en mijn ex schoonzus was er ook bij.
Opeens zei een mevrouw tegen mij van een vrouw loopt de straat rond opzoek naar jou.
Die mevrouw kwam naar binnen had een feda model hoofddoek gebonden, en ze zei tegen mij je moet met spoed naar het ziekenhuis want je zusje heeft niet lang meer te leven. Ze heeft een ziekte aan haar hoofd en het is ongenezelijk de dokter telt nu al af. Zij zegt dat ze haar verontschuldiging wilt aanbieden aan jou en ze wilt ook dingen opbiechten voor zij doodt gaat. Dus haast je en ga voordat zij er niet meer is. Ik kreeg toen wintie en ik vroeg mijn schoonzus floridawater. Een ander mevrouw die ook in dat huis was zei Bigisma ik ga je dit zeggen: ga en luister wat je zusje te zeggen heeft spreekt niet tegen zegt ook niets maarrrrrr je moet haar geen pardon geven. Ik liep een kamer in waar mijn ex schoonzus florida water moest halen en ik zag haar op bed zitten en ze bleef maar overgeven.
Er kwam alleen maar vocht uit haar mond dus heel veel water gaf zij over. Op gegegen moment liep ik weer de voorkamer binnen en er gebeurde van alles en nog wat dat ik niet de gelegenheid kreeg om naar het ziekenhuis te gaan en werd toen wakker.
Alvast wil ik u bedanken voor uw uitleg omtrent deze nare droom.
Groet en veel liefs.
« Reactie #3 Gepost op: 08 april 2013, 17:15 »
Bedankt voor je reactie prodo misie. ik zal er zeker iets mee doen.
*

damian

« Reactie #4 Gepost op: 02 april 2017, 05:14 »
In mijn droom was ik in de badkamer en zag door die raam van de badkamer een vrouw staan maar ze zag er wazig uit toen gingen mijn zus mijn moeder mijn broertje en ik gaan kijken waar die vrouw stond op een gegeven moment zag ik een vrouw met een auto lang rijden en iemand zij me van die vrouw die langs rijd heeft der gestuurd ze had net een vodo priester aan toen was ik naar school gegaan ik zat in de klas en voelde een harde wind waaien ik strekte me handen uit en leek alsof ik die wind blokkeerde toen liep ik midden in het school erf met mijn handen uitgestrekt naar voor toen kwam die zelfde vodo achtige vrouw weer met een groep door een portaal toen vlikkerde het naar onze kost grondje ze kwam weer maar ik was samen met me hele heeele familie onder een tent met een indiaanse opa en oma toen werd ik boos en ik wou gaan vechten ik begon te beven en te schreeuwen toen zijden de indiaanse opa en oma van jeee we hebben een sterke winti jeee toen begon een ieder te juichen die groep van die vodo priesterres werd bang maar ik ging door met schreeuwen ze probeerde me te kalmeeren maar het lukkte niet ik wou tog gaan vechten     wat betekent deze droom? alvast bedankt
Afz: damian
Advertentie
Advertentie

*

Abigail

Wat betekent het als je met een Hindoestaanse vrouw die zoveel a
« Reactie #5 Gepost op: 26 februari 2019, 16:30 »
Wat betekent het als je over een Hindoestaanse vrouw droomd die een boto keti aan heeft met rode stenen en ook een oorbel met rode steen,maar daarna werd afgepakt door een paar mannen
*

Mat jansie

Re: Wat betekent het als je met een Hindoestaanse vrouw die zoveel a
« Reactie #6 Gepost op: 26 februari 2019, 23:33 »
Wat betekent het als je over een Hindoestaanse vrouw droomd die een boto keti aan heeft met rode stenen en ook een oorbel met rode steen,maar daarna werd afgepakt door een paar mannen
een vrouw in haar schoonheid die aangeeft mee te doen maar niet erkend word. dus de ingi i  haar werd niet erkend.  iemand in je omgeving die geen respect krijgt . wie kan jou winti zijn maar een fan lid alsook.  geen respect in iets wat respect verdiend

Gerelateerde onderwerpen

xx
Wat betekent dat

Gestart door Red Sun

1 reactie(s)
1012 x bekeken
Laatste bericht
16 juli 2013, 06:23
door Obiaman
xx
(swiet)Watra met brood en geld erin wat betekent dat?

Gestart door Kuminda

3 reactie(s)
2723 x bekeken
Laatste bericht
12 augustus 2013, 12:21
door lobiingi
xx
wat betekent deze droom mensen.

Gestart door denyo

1 reactie(s)
1338 x bekeken
Laatste bericht
19 december 2010, 00:01
door Obiaman
xx
droom over meerdere slangen, wat betekent het?

Gestart door misslala

3 reactie(s)
2752 x bekeken
Laatste bericht
27 november 2016, 12:40
door Owrucucu
xx
wie kan mij vertellen wat deze droom betekent

Gestart door Banabong

1 reactie(s)
1605 x bekeken
Laatste bericht