Ik zag hengelende mensen | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Ik zag hengelende mensen

• 5 reactie(s)
  • 1605 x bekeken
  • 5 reactie(s)
  • 1605 x bekeken
*

saneke

Ik zag hengelende mensen
« Gepost op: 18 oktober 2010, 03:15 »
Goede morgen culturele vrienden,

Ik ben hier op de site omdat ik weer eens zo vervelend heb gedroomd. Hoop dat iemand dit voor mij kan uitkiemen.

Ik droomde dat ik ergens in suriname was. het was een straat met aan weerszijde kanalen. aan weerszijde stonden er mensen te hengelen. een haalde er een katie uit van wel 2 meter. De andere haalde een vis in de vorm van een hart, leek wel op een rog zonder zijn enorme angel ( of hoe je het ook noemt ). ( Ik was in mijn sas omdat ik van hengelen houd. ) Ik keek met plezier toe hoe de een na de ander vis uit het water haalde.
Op gegeven moment ging ik een trap af ( 4 treden^)  en zag dat iemand beet had. ik gaf dat aan en er ontstond een worsteling. Uiteindelijk lukte het de gene om het geen hij had gevangen boven water te halen.
Heel gek, maar het was een oude t.v. Diegene gooide het aan de kant en voor dat je er erg in had stond er al een echtpaar ( in ieder geval 2 mensen te kijken of ze het nog konden gebruiken of meenemen )
Die hengel was dus vrij en ik mocht het na vraag lenen. ik gooide mijn hengel uit en voor dat je er erg in had, had ik beet. ik deed heel hard mijn best om mijn beet uit het water te halen. Ik was blij want het voelde zwaar aan, ik ging er dus van uit dat het een grote vis was. Toen het boven water kwam zag ik tot mijn spijt dat het een kikker was.
Ik hou zelf niet van kikkers en wilde dat het van mijn hengel ging. deed hard mijn best en dat beest bleef in het water rond zwemmen ( donker water ) hij ging onder een burg de andere kant op en wilde aan wal gaan, kon dat niet omdat er 4 zwart/bruine honden blaffend op hem stonden te wachten. hij dook toen het water in en ik zag duidelijk dat er van die blazen naar boven kwamen, waaronder een hele grote, zodoende wist ik dus waar hij was.
op gegeven moment voelde ik dat mijn hengel heel licht was geworden en ik had toen nog maar een poot van hem over aan mijn hengel. ik ging toen weer er mee hengelen, maar werd wakker. het was toen rond 10.00u.

Wie kan mij hieruit helpen. Wat is het als je over een todo droomd. ???????????
Ik wacht het af.

Advertentie
Advertentie

*

saneke

Re: Ik zag hengelende mensen
« Reactie #1 Gepost op: 21 oktober 2010, 14:41 »
Culturele vrienden, Obiaman,..............

Niemand, a.u.b. ik zit er echt mee.

Groetjes Sandra
*

Papi todo

« Reactie #2 Gepost op: 21 oktober 2010, 14:51 »
hoi,

wat ik weet is een todo een bakroe.

*

saneke

« Reactie #3 Gepost op: 21 oktober 2010, 15:04 »
 :ashamed0006: wie o wie, want wat moet ik met een bakroe.
*

Offline getyours

• 2212
    • Bekijk profiel
    • Tamare Sma Sani
« Reactie #4 Gepost op: 22 oktober 2010, 01:04 »
Odi Odi Sanneke,

Je droom bestaat uit drie delen

- Wat je wilt
- Waar je geen genoegen mee neemt
- Waar je genoegen mee zult moeten nemen voor nu.

In je omgeving lijkt alles koek en ei te zijn, toch zie je dat er ook anderen zijn
die strucklen, helaas nemen zei geen genoegen met dat wat ze krijgen waar een ander dit wel doet.
Je krijgt hulp maar zult voor nu even geduld moeten hebben, Als we de kikker in deze droom als
probleem zien zie dat er niet veel van je probleem over is.

Heb geduld en kijk niet teveel terug focus je op het nu. Alles neemt zijn tijd voor ons lijkt het eeuwigheid.

Maar soms moeten we gewoon geduld hebben.

Er zit meer in de droom maar wordt me niet helemaal duidelijk het eerste gedeelte schuilt een stukje misgunnen van mensen die dicht bij je staan, ik denk dat jij je naasten meer waardeert dan zij jou. Ik weet  niet of je mensen met bepaalde dingen heb geconfronteerd, maar blijkbaar kon de een er beter mee omgaan dan de ander. Zij die de confrontatie niet accepteerde hebben nu zoiets dan doe je het toch zelf, en je ziet het is  niet helemaal gelukt maar je bent toch een heel eind gekomen.

Zoals je ziet zijn meerdere interpretaties mogelijk maar het slot komt op hetzelfde.

Ik hoop dat je er wat mee kan.

mvg
Tide mi na kotokoi boi ma'anga leri kisi sabi mo tron Dompo.
Advertentie
Advertentie

*

saneke

« Reactie #5 Gepost op: 25 oktober 2010, 00:15 »
Goede morgen Getyours,

Bedankt voor de uitwerking van mijn droom. Ik heb gelezen wat je hebt geschreven en ben verrast.

Ik had het niet zo bekeken, ik heb dagen erover liggen denken en kan mij in het geen je hebt geschreven vinden.

Bedankt en hoop dat je me gauw weer kan helpen als nodig.

Odi odi, sisa Saneke