Ik en lange donkere man - Dromen | Topic - Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Ik en lange donkere man

• 2 reactie(s)
  • 1468 x bekeken
  • 2 reactie(s)
  • 1468 x bekeken
*

Engel

Ik en lange donkere man
« Gepost op: 08 januari 2014, 14:42 »
hallo,
Mijn droom, Ik liep met een lange dronkere man een hele lange rechte weg op ,met armen over elkaars middel net een verliefde stel.Heel in de verte kwam een lichte stevige vrouw aanlopen!gekleed in een lange zijde zachte groene jurk tot over haar enkel met een kleine tas in haar hand.wij liepen elkaar voorbij,maar tegelijk keer ik mijn hoofd om en zij ook en keken elkaar aan.Ik en vent liepen verder tot eind hoek van straat en vlak op de hoek stonden 2 huizen en ik zei tegen vent dat mijn nicht eerst achterin woonde en nu verhuist is naar voorste woning.Wij liepen verder en toen werd ik wakker.

Advertentie
Advertentie

*

Offline love-ly

• so so lobi
  • 8296
  • Just me
    • Bekijk profiel
Re: Ik en lange donkere man
« Reactie #1 Gepost op: 12 januari 2014, 17:54 »
Odi odi Engel,

Deze lange donkere man is een beschermer die jou begeleid en dan wel op het rechte pad..

Dit houd in dat deze man veel kan en niet van je zijde wijkt... (lopen met elkaars armen om de middel). het kan zelfs een djodjo van je zijn (dit zal je moeten uitzoeken)

De dame die je tegenkwam kan ook een begeleider zijn.. het feit dat jullie tegelijkertijd naar elkaar kijken kan een teken van herkenning zijn.

Tang boeng,

Love-ly :heart:
It's a Love-ly thing
*

Engel

Re: Ik en lange donkere man
« Reactie #2 Gepost op: 12 januari 2014, 18:52 »
Hallo,

Dat kan kloppen dat ie mijn beschermd want ik heb heelveel negatief om mijn heen!En  gaat om een

waarschuwende  droom over iemand om mijn heen die opdringerig blijft doen waardoor  ik stevig in mijn schoenen staan en sterk moet zijn.

Dus het kan kloppen