Ik droomde over een boodschap wat nu | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Ik droomde over een boodschap wat nu

• 2 reactie(s)
  • 903 x bekeken
  • 2 reactie(s)
  • 903 x bekeken
*

Hoe verder

Ik droomde over een boodschap wat nu
« Gepost op: 27 oktober 2010, 10:10 »
beste mensen vannacht kreeg ik een droom waar ik een boodschap van een doeman door kreeg .
In het echt is hij ook een doeman vandaar ik hem gelijk kon herkennen .
hij stond niet voor me maar naast me dus tegen me schouder aan en fluisterde het in me oren ,de boodschap kan ik me heel goed herrinneren omdat ik altijd heldere dromen krijg .

Maar ik heb nu een vraag moet ik de boodschap hier neertypen zodat iedereen het kan lezen soms zeg men vertel niet alles of moet ik het doorvertellen of hou ik het voor me zelf om te zien wat hij zei werkelijk zo is en of zo kan gebeuren.

Advertentie
Advertentie

*

Dya-Dya

Re: Ik droomde over een boodschap wat nu
« Reactie #1 Gepost op: 27 oktober 2010, 13:45 »
hangt er vanaf wat voor boodschap het is...

is  een konfo van je die zijn vorm aanneemt.
omdat je een dumang gaat geloven daarom neemt hij z'n vorm aan.

succes ermee,

dya-dya
*

miss curiousity

Re: Ik droomde over een boodschap wat nu
« Reactie #2 Gepost op: 28 oktober 2010, 00:03 »
Hoi hoi Hoe verder en iedereen!

Ik zou graag nog iets willen toevoegen.
Type de boodschap niet zomaar in.  Het was immers voor u bedoelt. Begrijpt u de boodschap niet dan zou u kunnen bidden/mediteren/vragen (m.a.w. op uw eigen manier) voor een duidelijkere boodschap.
In mijn ervaring met boodschappen in mijn dromen die ik niet snap: ik schrijf het op en het kwartje zal op een gegeven moment vallen.  Met andere woorden, het zal duidelijk worden op het juiste moment.
Dat wil niet zeggen dat ik geen moeite moet doen opdat ik het dan begrijp. Communicatie met Konfo's helpt.
Ik wens u ook succes!
Groeten!

Miss C.