ik ben in de badkamer maar 'stiefmoeder' baadt ook | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

ik ben in de badkamer maar 'stiefmoeder' baadt ook

• 4 reactie(s)
  • 89 x bekeken
  • 4 reactie(s)
  • 89 x bekeken
ik ben in de badkamer maar 'stiefmoeder' baadt ook
« Gepost op: 26 december 2018, 00:16 »
Ik stond een tijdje te baden in de badkamer en wou eruit komen. Toen kwam het plotseling in me op dat me vader al gebaad was en me 'stiefmoeder' (nieuwe vlam van me paps) was op een ander plek binnenshuis aan het baden. Het vuil water van de plek waar zij aan het baden was stroomde naar de badkamer bij mij langs me voeten.

- we hebben maar 1 badkamer.
- ik zag der niet baden maar wist dat ze aan het baden was ergens in dat huis.

Advertentie
Advertentie

*

een vriend

Re: ik ben in de badkamer maar 'stiefmoeder' baadt ook
« Reactie #1 Gepost op: 26 december 2018, 07:46 »
Ik stond een tijdje te baden in de badkamer en wou eruit komen. Toen kwam het plotseling in me op dat me vader al gebaad was en me 'stiefmoeder' (nieuwe vlam van me paps) was op een ander plek binnenshuis aan het baden. Het vuil water van de plek waar zij aan het baden was stroomde naar de badkamer bij mij langs me voeten.

- we hebben maar 1 badkamer.
- ik zag der niet baden maar wist dat ze aan het baden was ergens in dat huis.
wat denk je wat het betekent.  je kent die nieuwe vlam van paps
jou idee. kijk naar haar... kijk naar je droom.   wat is het als jij baad   maar iemand ook baad en bijna e dot yu sking? dan mag je jou denkwijze erop los laten. denk dat je het antwoord  weet. en die bevestiging is dat jij het weet. alleen wil ik graag weten wat je denkt..
*

Manboi.

« Reactie #2 Gepost op: 26 december 2018, 15:56 »
Bedankt voor uw reactie.

ik denk: Ze is negatief bezig of ze doet dingen die mij negatief raken. Over het algemeen blijft het tussen haar en ik bij groeten. Ze lijkt wel vrij maar de band tussen haar en mij vader is opmerkelijk snel van 0 naar 100 gegaan.

Ongeveer 3 dagen voordat ik haar voor het eerst thuis op bezoek zag droomde ik dit:
ik zat in een gloednieuwe dure openkap auto en reed vanuit een zijweg naar een snelweg/hoofdweg. Net op de hoofdweg aangekomen zie ik me vader plotseling dwars op de weg op een motorfiets. Hij heeft het verkeer tot stoppen gedwongen om een vrouwspersoon de gelegenheid te bieden om over te steken.

De ochtend na deze droom merkte ik: iets noodzakelijks (voor zijn eigen gemak) dat ik me vader al meer dan 14 jaar heb verzocht, op verschillende manieren, we hebben zelfs vaker ruzie daarover gehad. Er kwamen eerder vrouwen bij hem ma nooit wou hij het doen. Maar binnen een week toen zij op bezoek kwam was het opgeruimd.

Zelfs heb ik geen moeite met haar en me vader samen. Ik vindt het juist goed dat hij iemand heeft en ze het gezellig maken.
*

een vriend

« Reactie #3 Gepost op: 27 december 2018, 11:54 »
Bedankt voor uw reactie.

ik denk: Ze is negatief bezig of ze doet dingen die mij negatief raken. Over het algemeen blijft het tussen haar en ik bij groeten. Ze lijkt wel vrij maar de band tussen haar en mij vader is opmerkelijk snel van 0 naar 100 gegaan.

Ongeveer 3 dagen voordat ik haar voor het eerst thuis op bezoek zag droomde ik dit:
ik zat in een gloednieuwe dure openkap auto en reed vanuit een zijweg naar een snelweg/hoofdweg. Net op de hoofdweg aangekomen zie ik me vader plotseling dwars op de weg op een motorfiets. Hij heeft het verkeer tot stoppen gedwongen om een vrouwspersoon de gelegenheid te bieden om over te steken.

De ochtend na deze droom merkte ik: iets noodzakelijks (voor zijn eigen gemak) dat ik me vader al meer dan 14 jaar heb verzocht, op verschillende manieren, we hebben zelfs vaker ruzie daarover gehad. Er kwamen eerder vrouwen bij hem ma nooit wou hij het doen. Maar binnen een week toen zij op bezoek kwam was het opgeruimd.

Zelfs heb ik geen moeite met haar en me vader samen. Ik vindt het juist goed dat hij iemand heeft en ze het gezellig maken.
je ziet het goed. daarom moet jij je niet laten wegsturen uit huis. Let op je vader dat hij de baas over zich zelf en zijn huis blijft.. en laat je niet weg duwen ..ook jij hebt recht daar te zijn.  en het vuil water dat van haar afkomstig is zal zijn weg terug vinden. je zag het dus goed.  je vertaling is wat jij meemaakt ..bevestigd door je droom.
*

Manboi.

« Reactie #4 Gepost op: 27 december 2018, 15:29 »
Ok. Ik zal alert blijven.
Advertentie
Advertentie

Gerelateerde onderwerpen

xx
Ik ben ook op zoek

Gestart door Ladyxxl

3 reactie(s)
1512 x bekeken
Laatste bericht
03 oktober 2010, 16:10
door LADYA
xx
mensen die in een huis waar ik ben feesten maar ik wil ze weg

Gestart door Gabriel

3 reactie(s)
546 x bekeken
Laatste bericht
10 november 2018, 17:02
door Gabriel
xx
ik ben op zoek naar iemand hier of in suriname die mijn kan baden maar geen€2000

Gestart door bianca

2 reactie(s)
1690 x bekeken
Laatste bericht
17 juli 2010, 14:07
door bianca
xx
Winti's krijgen ook kinderen,maar...

Gestart door joyce

22 reactie(s)
3502 x bekeken
Laatste bericht
29 december 2009, 16:10
door willy1968
xx
Winti's krijgen kinderen,maar gaan ze ook......

Gestart door glenda

0 reactie(s)
901 x bekeken
Laatste bericht
01 februari 2010, 20:31
door glenda