Iemand is iets komen begraven op mijn erf | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Iemand is iets komen begraven op mijn erf

• 0 reactie(s)
  • 253 x bekeken
  • 0 reactie(s)
  • 253 x bekeken
*

Vesta

Iemand is iets komen begraven op mijn erf
« Gepost op: 10 mei 2018, 12:54 »
Goedemorgen leden,

Ik ging voor 2 weken kerstvakantie naar Suriname.
Ik was met mijn schoonzus, broer en moeder in huis.De moeder van mijn ex vriend was op het erf gekomen en vanaf het moment dat ik haar zag had ik er geen goedgevoel bij. In die droom woonde ze nu aan de overkant en een huis verder een vroedvrouw. Ze liep met een tjap naar die vroedvrouw toe en zette het achter de poort neer. Plotseling zag ik mijn broer bij die moeder van mijn ex vriend zitten.
Daarna zag ik ze samen met een onbekende vrouw de oversteek doen naar ons huis toe met een schop en andere dingen in de hand. Ik liep naar het achterraam en zag ze niet op het achtererf. Ik liep naar het balkon en aan de rechterkant van het erf deed ze haar rituelen en had al een gat gegraven in de grond. Ze deed er allerlei dingen in en deed der toverspreuk. Ik stond samen met haar dochter te kijken wat ze deed. Ik vond het wel erg dat mijn broer erbij stond. Mijn moeder keurde het ook af. Ik zei nog dat ik een foto van het gebeuren had moeten maken.
Ik zou de politie hiervan op de hoogte stellen maar had geen telefoonnummer van ze. Ik belde een goede vriend en hij zei dat hij sterker zou zijn en in hetgeen ze gedaan hebben niet bang zou zijn. Hij zei tegen mij dat ik die vriend van mijn broer Murwien kon vragen. Me moeder zei dat Murwien al 2 weken niet thuis is geweest, maar hem wel in de Combermarkt kon ontmoeten in de ochtend. Ik zag een politie agent en rende naar hem toe, maar zijn vrouw zat in de auto, dus heb ik hem niet benaderd.
Ik pakte mijn telefoon om de broer van mijn ex vriend te bellen om hem te vragen hoe ik dit van zijn moeder moet aanpakken. Hij is ook politie agent, maar kon zijn telefoonnummer niet in mijn contactenlijst vinden.
Mijn moeder zou een vrouw en der kinderen naar het ziekenhuis brengen en vroeg mij om uit te stappen en de vroedvrouw te melden op een achtererf dat  ze al op weg zijn naar het ziekenhuis. Als ik uitstap zegt Brunswijck die ik toen niet in auto had gezien: ze gaan je opsluiten. Ik zei toen tegen hem: ze gaan ons dan samen opsluiten, want ben je vergeten dat ze je veroordeeld hebben voor drugs. Ik hoorde die honden blaffen en durfde niet naar het huis van de vroedvrouw te gaan. Zag plotseling 3 katten wegrennen en kwam jongeheer naar mij toelopen. Er kwam nog een heer iets vragen en toen werd ik wakker.

Wie zou mij kunnen vertellen wat deze droom betekent.?

Advertentie
Advertentie

Gerelateerde onderwerpen

xx
Waarom je niets mag zeggen als je iemand gaat begraven.

Gestart door saneke

6 reactie(s)
3655 x bekeken
Laatste bericht
25 juni 2012, 10:56
door Oom T
a02
Wat als je iemand die al dood is , in een droom moet gaan begraven.

Gestart door tamandua

0 reactie(s)
1177 x bekeken
Laatste bericht
13 augustus 2008, 18:07
door tamandua
xx
Gevoel iets in de keel te hebben , zou het door trefu kunnen komen?

Gestart door Macys

9 reactie(s)
2714 x bekeken
Laatste bericht
05 januari 2011, 23:09
door Macys
xx
Kan een yorka/kabra gewoon op iemand thuis komen...

Gestart door satire

8 reactie(s)
1954 x bekeken
Laatste bericht
11 januari 2010, 12:08
door willy1968
xx
mijn oveleden oma opnieuw begraven

Gestart door mara

5 reactie(s)
1472 x bekeken
Laatste bericht