Huis aan het inspecteren | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Huis aan het inspecteren

• 2 reactie(s)
  • 1235 x bekeken
  • 2 reactie(s)
  • 1235 x bekeken
*

Big Mama

Huis aan het inspecteren
« Gepost op: 28 oktober 2010, 20:44 »
Goede avond alle CC-Leden

Wilt graag een droom voorleggen aan alle kenners.
Deze droom heeft een vriend van mij met mijn zusje gedroomd.

Hij ging naar mijn zusjes huis, maar trof daar niemand aan. Maar hij was toch binnen gekomen en deed een inspectie in die woning. Het leek op een beneden-hoek woning.
*Beneden was de woonkamer en de trap op had je de keuken, badkamer en toilet ineen. Hij ging de toilet/ badkamer in en zei, hhm die is schoon. Hij deed overal een inspectie en vond dat alles schoon was. Maar zag geen enkele slaapkamer.
* Hij keek door het raam boven en zag een auto aankomen. Waarvan er een rastaman achter het stuur zat. Die rastaman ging de hoek om, net alsof hij op het perceel kwam -/ of er naast een soort inham/ of garage was.
Toen kwam hij naar beneden, want hij dacht oh, er zijn mensen thuis gekomen. Maar de rastaman heeft hij niet meer gezien
*Beneden aangekomen zag hij dat de voor en achterdeur open waren.
Bij de voordeur stond het zoontje van mijn zusje, en dat er kinderen voor aan het spelen waren.
* Toen zag hij dat de kinderen nu naar  binnen kwamen; waaronder ook een klein meisje met een brandplek voor haar voorhoofd naar binnen komen en dat meisje was aan het roken. Toen sprak hij haar aan met de woorden: wat bezielt jou (2x).
* Ineens stond mijn zusje  voor hem, en zei laat haar, ze mag roken en ze is gewend om te roken.  En toen werd hij wakker. 

Graag zou ik willen weten wat dit te betekenen heeft.

Odi nanga lespeki Big Mama

Advertentie
Advertentie

*

Offline Obiaman

• 1137
    • Bekijk profiel
Re: Huis aan het inspecteren
« Reactie #1 Gepost op: 02 november 2010, 11:40 »
Odi,

Als goede vriend kan iemand iets meekrijgen.
Hij geeft aan dat alles prima is met je zus.
Maar zegt er zijn geen slaapkamers in dat schoon huis. dat wil zeggen die kinderen zijn niet van haar maar zoeken een slaapplaats wat zij niet voor ze heeft. tang ping a no dja.

Dat kinderen voorspelen hoeft niet erg te zijn, wel is er een markie getoond, een kenmerk in dat kind haar gezicht.
Indien deze vriend het goed heeft gezien, kan het zijn dat dit kleinkind dus niet een kind is, maar kan een bakru zijn die meeloopt en speelt. die meegaat voor een kind maar geen kind is. dus meelopen en meedoen, maar geen kind zijn. het roken verklikt haar aard, zo ook a marki. gekenmerkt.  Iets dat nu dat misschien al jaren een plek zoekt.
A marki kan zijn dat iets terug is van ouds. van buiten naar binnen komen.

Dat het huis schoon is is prima, dat kind dat gemerkt is dat is een kenmerk is. a marki.
Indien je zus zelf ook zo droomt over kleine kinderen zal het zo zijn dat dit kleinkind naar binnen is gekomen. a soor ing srefie.

Ook omdat jou zus zegt ze rookt al jaren en ze mag roken geeft aan dat de vriend, iets gezien heeft en nu kan weten of denken wat hij gezien heeft maar heeft je zus in de droom waar ze eerst niet was plotseling wel aangeeft het zit goed. om verwaring bij die vriend weg te nemen geeft ze aan nospang het zit goed.

Ik denk dat het een oude geest is die er ooit was en aandacht zoekt en tangping een plaats waar geen plaats is omdat er daar geen kamers zijn tenzij je zus wel iets zal gaan doen deze de ruimte te geven. ze zijn er wel. is de vraag als je zus ook zo droomt met kleinekinderen.

Odi nanga brasa,Obiaman

*

Big Mama

Re: Huis aan het inspecteren
« Reactie #2 Gepost op: 02 november 2010, 19:20 »
Odi Odi alle CC-LEDEN
Nanga bigi lespeki gi Obiaman

Graag uw dank voor het willen uitleggen van die droom.
Zij heeft inderdaad vorige maand nog zo een soort aparte droom gehad.
Maar zal het haar nogmaals moeten vragen.

Alsnog mijn hartelijk dank.

Odi
Soso lobi Big mama