had bijna geen klerer meer en was een slipper kwijt | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

had bijna geen klerer meer en was een slipper kwijt

• 1 reactie(s)
  • 1694 x bekeken
  • 1 reactie(s)
  • 1694 x bekeken
had bijna geen klerer meer en was een slipper kwijt
« Gepost op: 03 november 2010, 14:27 »
Beste mensen,

Wie kan mij helpen met deze droom.
Vannacht droomde ik dat een collega van me thuis was en ik moest om 17 uur weer op mijn werk zijn en we werken samen, dus zou ik met haar meerijden. Ik ben toen snel gaan douchen en toen ik voor mijn  klerenkast stond hing er haast niks meer van mij in die kast. Wat er hing was nieuw en te groot voor mij. Uiteindelijk moest ik gaan opschieten, ik trok wat aan en mijn broers zeiden dat ik er niet goed uitzag met die kleding en trok maar wat aan en nu ik mijn schoenen aan wilde trekken, was er maar een slipper, dus een voet.
Mijn broer heeft mij nog gehjolpen met het zoeken van wat ik moest aantrekken en van die andere broer heb ik toen parfum gebruikt. Mijn moeder had een koek gebakken voor mijn werk en ik wilde het niet meenemen toen zei ze geef het dan aan je collega. Mijn nichtje kwam thuis en mijn zus die zag er anders uit en had zich teruggetrokken.
Ik vraag mezelf af wat deze droom te betekenen heeft met die kleren en schoenen en dat ik maar een voet slipper had. Ik ben toen niet met me collega wegggegaan. Mijn collega was een hindoestaanse en ze zou wel laat op het werk aankomen, want we moesten 17. uur op het werk zijn en over 5 was ze nog bij mij thuis.

Alvast bedankt voor jullie reactie.
An

Advertentie
Advertentie

*

Offline getyours

• 2212
    • Bekijk profiel
    • Tamare Sma Sani
Re: had bijna geen klerer meer en was een slipper kwijt
« Reactie #1 Gepost op: 04 november 2010, 14:42 »
Beste mensen,

Wie kan mij helpen met deze droom.
Vannacht droomde ik dat een collega van me thuis was en ik moest om 17 uur weer op mijn werk zijn en we werken samen, dus zou ik met haar meerijden. Ik ben toen snel gaan douchen en toen ik voor mijn  klerenkast stond hing er haast niks meer van mij in die kast. Wat er hing was nieuw en te groot voor mij. Uiteindelijk moest ik gaan opschieten, ik trok wat aan en mijn broers zeiden dat ik er niet goed uitzag met die kleding en trok maar wat aan en nu ik mijn schoenen aan wilde trekken, was er maar een slipper, dus een voet.
Mijn broer heeft mij nog gehjolpen met het zoeken van wat ik moest aantrekken en van die andere broer heb ik toen parfum gebruikt. Mijn moeder had een koek gebakken voor mijn werk en ik wilde het niet meenemen toen zei ze geef het dan aan je collega. Mijn nichtje kwam thuis en mijn zus die zag er anders uit en had zich teruggetrokken.
Ik vraag mezelf af wat deze droom te betekenen heeft met die kleren en schoenen en dat ik maar een voet slipper had. Ik ben toen niet met me collega wegggegaan. Mijn collega was een hindoestaanse en ze zou wel laat op het werk aankomen, want we moesten 17. uur op het werk zijn en over 5 was ze nog bij mij thuis.

Alvast bedankt voor jullie reactie.
An

Ben je een persoon die zich voor het karretje laat spannen? Dus je houd er van dat alles bij een ander op orde moet zijn maar onder tussen vergeet je, jezelf. Als dit klopt dan speelt dit al langere tijd, op basis van het advies wat je van je begeleiders krijgt, ga je gewoon door ondanks ze je waarschuwen of proberen te attenderen van he
denk ook eens aan jezelf.

Als jij niet op het werk komt wie heeft dan het probleem jij of je collega? Je weet immers niet of je collega andere afspraken gemaakt heeft bij wijze van spreken.

mvg
Tide mi na kotokoi boi ma'anga leri kisi sabi mo tron Dompo.