Grote groene appel | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Grote groene appel

• 0 reactie(s)
  • 48 x bekeken
  • 0 reactie(s)
  • 48 x bekeken
*

Joshua

Grote groene appel
« Gepost op: 28 december 2018, 17:02 »
Odie odie
Ik had een droom waar ik aan het rennen was met een maat van mij en een vijand van mij die maat van mij. Die maat van mij komt vaak in mijn dromen voor dus hij zal wel iets anders in mijn droom betekenen maar hij was voorop we volgde hem en die andere die ik in het echt niet mag was een beetje naast mij ik keek maar mijn boots tijdens het rennen en mijn maat liet ons op een lange afstand achter ik kon sneller rennen maar deed dat niet rende gewoon op mijn tempo toen sloeg die gast die ik in het echt niet mag links af als of hij een kortere weg nam maar bleek dat die zich omkleede maar voordat allemaal gebeurde zong hij een lied en dat lied hadden woorden die wel bij hem paste weet niet de exacte woorden maar kwam erop neer vrienden zijn niet altijd je vrienden. Toen we bij die maat aankwamen die voorop liep kwamen we bij een boom met grote groene appels en we waren voor een gekke huis denk ik en het bleek dat die appel giftig zou zijn want er was een keer op de nieuws dat iemand dat had gegeten en niet goed was afgelopen.
1 van die patienten lag daar alsof die maat van me hem als proefkonijn zou gebruiken. Ik pakte een stuk vruchtvlees uit die grote groene appel en legde het ergens op met nog wat en toen kwam er rook vanaf als of het chemicale stof was en ik zei zie je.

Ik hoop dat iemand begrijp wat dit betekent.
Alvast bedankt n gran tangi

Advertentie
Advertentie

Gerelateerde onderwerpen

xx
Droom groene Grote dikke slang naast mijn Bed

Gestart door piaimang

3 reactie(s)
1832 x bekeken
Laatste bericht
23 juli 2012, 16:19
door piaimang