Gouden sieraden vallen in houten wc | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Gouden sieraden vallen in houten wc

• 1 reactie(s)
  • 1350 x bekeken
  • 1 reactie(s)
  • 1350 x bekeken
*

Pitani

Gouden sieraden vallen in houten wc
« Gepost op: 28 oktober 2010, 13:39 »
Odi odi ala sma,

Een tante van me had een droom die ik zelf ook niet begrijp. Kan iemand ons misschien vertellen wat de droom kan betekenen?

Mijn tante was op vakantie in Suriname. En mijn nichtje en ik waren er ook bij. We zaten op een erf en spraken gezellig met elkaar. Plotseling moest mijn tante plassen. En het bleek dat er 1 toilet was (keramiek/wit) en een oude houten wc (van vroeger). Mijn nichtje rende naar de toilet, zodat mijn tante wel naar de houten wc moest. Ze kon het immers niet meer ophouden. Toen ze op de "pot" zat had zij een doos met haar eigen gouden sieraden in handen. Plotseling viel er een deel van die sieraden in de wc. Ze raakte in paniek en riep om hulp.

Toen kwam er een man met een kaki broek en ontblote bovenlijf. Ze gaf aan dat haar sieraden gevallen waren in de wc. De man zei; "neem een hark en ga ze uitvissen". Vervolgens gaf hij haar een hark en een emaille emmer voor het wassen van de opgeviste sieraden. Toen ging tante de wc weer in. Bij binnenkomst bleek er water naar boven te borrelen en alle poep  :fun_024: was weg. M'n tante begon de sieraden eruit te vissen en in de emmer te zetten.

Die man zei dat m'n tante de sieraden bij thuiskomst moest wassen met floridawater en pompea.

Kan iemand helpen?

Pitani & Co.

Advertentie
Advertentie

*

Offline Obiaman

• 1137
    • Bekijk profiel
Re: Gouden sieraden vallen in houten wc
« Reactie #1 Gepost op: 30 oktober 2010, 09:50 »
Odi Pitani,
Je kan in de droom zien indien het niet zo goed gaat in de familie wat de oorzaak kan zijn.

Dit is een familie iets. lijkt eenvoudig maar is het niet.
er is om hulp geroepen in de droom, de wionti heeft de oorzaak aangegeven.  vroeger en nu.wc toilet. snelheid wie eerst bij de toilet komt,,,en ding goedoe foe na famirie fadung ini kaka oso. er zal veel in ere hersteld moeten worden binnen de familie waar een strijd gaande is of is geweest, er er is hulp nodig.
wang sani da kondre die moes seti kong.
In de familie kan er een strijd zijn wat ook met jaloesie te maken kan hebben. of winti tori.
heel veel gouden sieraden kwijt raken in een wc, snelheid om de wc of toilet te bereiken vroeger en nu
Er zijn fouten gemaakt , er is een strijd gaande of geweest ...
Kan zelf zijn dat er een du man of vrouw in de familie was en dat ze nooit uit blaka gehaald zijn en dat ze als nog eruit gehaald dienen te worden. als er om hulp gevraagd wordt en zie je dat dat wat verloren is gegaan weer opgepakt dient te worden en zal alles goed komen.iets dat met iets ouds van de familie te maken heeft.
er kan een strijd zijn.

Hulp dat geroepen wordt geeft aan dat er toch iets is en waar het vandaan komt en wat er gedaan dient te worden.
antwoorden zijn gegeven. oorzaak,wat te doen, en  zal opgepakt moeten worden en in ere herstellen en zal het allemaal veel beter gaan.

Als het niet zo best gaat, zijn er dingen die gedaan moeten worden. vandaar de roep om hulp en het antwoord is gegeven.

Indien alles goed geregeld zal worden kan er veel uit dekast gehaald worden.
misschien dat er een strijd is geweest, om goedoe, of dat dat wat verloren is gegaan weer in ere te herstellen zal de hulp geregeld zijn.

Indien de dromen vaak aanwijzingen geven, geef gehoor hieraan en zal het zeker goed komen in de familie.
Lijkt op een vodu tori,maar let op de dromen binnen de familie.

Odi Nanga brasa,Obiaman
« Laatst bewerkt op: 30 oktober 2010, 09:55 door Obiaman »