Getrouwd zijn | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Getrouwd zijn

• 2 reactie(s)
  • 103 x bekeken
  • 2 reactie(s)
  • 103 x bekeken
*

Tresses

Getrouwd zijn
« Gepost op: 19 november 2018, 18:29 »
Hallo. Ik droomde dat mijn ex en ik samenwoonden. We droegen beiden een gouden trouwring aan onze vinger en waren dus getrouwd in die droom
We liepen op een gegeven moment met ons kind. Hij had in de badkamer wat genkoeit met chocolademelk en zijn vader zou hem in bad doen. Ik keek naar de muur waar ook wat op zat om dat schoon te maken.
Mijn ex en ik zijn niet samen.
Er is pas weer contact
Kan iemand dit uitleggen?

Advertentie
Advertentie

*

een vriend

Re: Getrouwd zijn
« Reactie #1 Gepost op: 21 november 2018, 02:29 »
Hallo. Ik droomde dat mijn ex en ik samenwoonden. We droegen beiden een gouden trouwring aan onze vinger en waren dus getrouwd in die droom
We liepen op een gegeven moment met ons kind. Hij had in de badkamer wat genkoeit met chocolademelk en zijn vader zou hem in bad doen. Ik keek naar de muur waar ook wat op zat om dat schoon te maken.
Mijn ex en ik zijn niet samen.
Er is pas weer contact
Kan iemand dit uitleggen?
je zegt het zelf   weer contact. samen werken aan de opvoeding van wat jullie lief is.  trouw ring is een symbooltje . een verbintenis.  samen willen zijn om in dit geval het afgesproken te willen behouden . dus zoals je zegt. samen werken voor de opvoeding .. wat niet slecht is. en waar een ieder op zijn manier er beter van is. dus het contact wat er sinds kort er is zou hiermee te maken hebben.
*

Tresses

Re: Getrouwd zijn
« Reactie #2 Gepost op: 21 november 2018, 06:52 »
je zegt het zelf   weer contact. samen werken aan de opvoeding van wat jullie lief is.  trouw ring is een symbooltje . een verbintenis.  samen willen zijn om in dit geval het afgesproken te willen behouden . dus zoals je zegt. samen werken voor de opvoeding .. wat niet slecht is. en waar een ieder op zijn manier er beter van is. dus het contact wat er sinds kort er is zou hiermee te maken hebben.

Bedankt voor uw visie.

Gerelateerde onderwerpen

xx
getrouwd zijn en een buitenvrouw

Gestart door mooiboi

0 reactie(s)
1657 x bekeken
Laatste bericht
24 december 2014, 17:40
door mooiboi
xx
Droom dat ik getrouwd ben