Familie leden met Menstruatie bloed | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Familie leden met Menstruatie bloed

• 4 reactie(s)
  • 2792 x bekeken
  • 4 reactie(s)
  • 2792 x bekeken
Familie leden met Menstruatie bloed
« Gepost op: 11 juli 2012, 20:14 »
Odi odi iedereen,

Wie kan mij helpen met deze droom?

Ik droom dat ik samen met mijn zusje en de zoon van mijn nicht was.
Plots zag ik dat er bloedvlekken aan de achterkant van mijn neefje zijn broek zatten
Ik zei toen tegen hem  dat hij moest gaan douchen. Toen kwam mijn zusje aan en die
ging ook douchen. Maar zij ging onder de douche staan met haar ondergoed aan met daarin
een maandverband met bloed. Toen zei ik tegen haar: Meisje je kunt toch niet zo onder die douche gaan staan.
Doe dat ding uit mang!

Ik liep weg en ging toen aan lange tafel/bar zitten. En zat een hindoestaanse dame (dat gevoel had ik) in het wit dicht naast mij. Ik kon haar gezicht niet zien, want ze had haar gezicht gedraaid. Maar op een of andere manier wist ik dat het niet erg was. Dat het zo moest zijn. Toen kwam er een nichtje van mij aangelopen. en ze vroeg me: Maar waarom laat je die vrouw zo dicht bij je zitten. Ik antwoorde: Ja libi a vrouw, want zo hoort het. Je moet je mensen dicht bij je houden.

Is er iemand die een idee heeft?

Mvg
Mi Sa De

Advertentie
Advertentie

*

Prodo misie

Re: Familie leden met Menstruatie bloed
« Reactie #1 Gepost op: 16 juli 2012, 08:41 »
Odi MSD,

Dromen over menstruatie geeft problemen, obstakels en hindernissen aan.

Het laatste stuk van de droom geeft een kabra ( lees: overleden persoon)aan, zij beschermt jou. Je kan in gebed gaan en vragen waar ze vandaan komt.

gr
Prodo Misie
« Reactie #2 Gepost op: 16 juli 2012, 17:55 »
Heel erg bedankt voor uw reachtie  prodo Misi.

Ik had het vermoede dat het menstruatie bloed obstakels zou kunnen betekenen.
Maar wat ik me afvraag, heeft het met mezelf te maken of met hun.

En ik weet dat ze me beschermt, want ik droom heel vaak met haar. Vanaf het moemnt dat ik mijn kabra tafra heb gegeven, waar ze om had gevraagd.
Maar ze laat nooit haar gezicht zien. Ook tijdens die kabratrafra heeft ze niet gezegd wie ze is. Maar ik weet wel waarom ze dat niet doet.

Maar ik zal in gebed gaan en haar vragen als ze kan aangeven wat voor obstakels er zullen komen. Want mijn zusje, neef en het nichtje van mijn in deze droom. Zijn heel kwetsbare mensen. En als er iets is waar ik ze tegen zou kunnen beschermen. Zou ik het meteen doen.

Nogmaals bedankt voor uw uitleg

Mi Sa De
*

Prodo misie

« Reactie #3 Gepost op: 18 juli 2012, 07:38 »
Odi Odi MSD,

Wanneer de tijd is gekomen zal ze zich laten zien wie ze is. Wel mooi hoe we beschermd worden vanuit dedekondre.

Het enige wat je kan doen voor een ander is bidden en ondersteunen indien mogelijk.

gr
Prodo Misie
« Reactie #4 Gepost op: 18 juli 2012, 19:21 »
Odi Prodo Misie

U heeft gelijk, ik geeft mij een heerlijk gevoel.

Bidden doe ik altijd. Iedere avond voor het slapen gaan. En ik bid niet alleen voor mezelf,
maar ook voor me mensen.

Ik weet waarom ze haar gezicht niet laat zien.  Maar ik heb haar wel laten weten, dat ik haar wil leren kennen.
Ik wil graag weten wie ze is en waar ze vandaan komt.

Maar ik weet dat niets voor zijn tyd komt.

Mvg
Mi Sa De
Advertentie
Advertentie