ex die maar blijft bemoeien met mijn leven. | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

ex die maar blijft bemoeien met mijn leven.

• 0 reactie(s)
  • 1145 x bekeken
  • 0 reactie(s)
  • 1145 x bekeken
*

Offline stef

• **
  • 28
    • Bekijk profiel
ex die maar blijft bemoeien met mijn leven.
« Gepost op: 20 november 2011, 02:32 »
odi odi allasma,

graag wil ik jullie menig over het volgende

na een relatie van 6 jaar en een kind met mijn ex ben ik uiteindelijk uit een sleur gestapt en ben ik verder gegaan met iemand anders waarmee ik nog steeds wel gelukkig ben.

maar doordat mijn babydady weer contact met mij zocht vanwege zijn kind zijn wij weer een beetje gaan praten. waar ik de fout maakte door te denken dat het voor hem alleenmaar om zijn kind ging. wat dus niet zo was.

hij is zo bezig om te weten wat er precies gebeurd in mijn leven dat ik zwanger was van mijn huidige vriend en het ben kwijt geraakt. terwijl we het allebei heel graag wilden hebben wat ik ook nheel vreemd vond is dat ik totaal geen gevoel erbij had. dat ik dus blij was met de zwangerschap.
een week na de miskraam werd ik 3 dagen achter elkaar huilend wakker

dit vertelde ik mijn ex waarop hij antwoorde omdat je nog van mij houd word je huilend wakker. waarop ik de vraag aan hem stelde dus omdat ik van je hou word ik huilend wakker waarop hij weer antwoorde nee hoor.(heel raar). waarop hij ineens over mijn vriend begon dat hij slecht is en mij gebruikt en vervolgens zichzelf de hemel in prees.

ook heb ik een droom gehad waarin mijn vriend voorkwam in die droom zocht mijn vriend iets in de keuken in een pan waarop ik hem de vraag stelde wat zoek je? toen hij mij wou vertellen wat hij zocht. belde mijn ex me wakker en pingde mij dat ik moest opstaan om wat buiten te gaan doen om 2 of 3 uur snachts. ik moest mijn vriend wegsturen en hem de volgende dag laten komen zodat mijn ex kon komen om te praten met mij. ook heel vreemd ik reageerde niet op zijn ping niet op zijn telefoontje. tot mijn grote verbasing stond hij binnen 10 min. voor mijn deur aantekloppen. heb niet open gedaan omdat ik zoiets had van je bent brutaal. en mijn mensen hebben mij geen teken gegeven om wat te doen.

mijn visie op dit alles is dat hij mij terug wilt en mijn leven wilt beheersen.
klopt dit een beetje of ???

Advertentie
Advertentie

Gerelateerde onderwerpen

xx
Yaw Kromanti lied die blijft hangen in mijn hoofd en een droom met dit lied erin

Gestart door loes

3 reactie(s)
2055 x bekeken
Laatste bericht
09 januari 2009, 15:05
door Antje
xx
zoek een lied die in mijn hoofd blijft malen

Gestart door MARAMARA

2 reactie(s)
3878 x bekeken
Laatste bericht