Ei | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Ei

• 0 reactie(s)
  • 42 x bekeken
  • 0 reactie(s)
  • 42 x bekeken
Ei
« Gepost op: 19 september 2018, 16:02 »
Odi,odi, odi, famiermang 
Ik heb een uit leg nodig over een droom wat me dochter mij vertelde is zo dat zij droomde dat ze bezig een ei te zoeken om te eten ,maar kon niet vinden of er was niet meer en toen vroeg ze aan mij in de droom waarom ik niet had gekocht ik werd zo boos  dat wij ruzie kregen.ze zei aan mij waarom maakt u ruzie met mij.
Wat heeft dat  te betekenen.
 N
 En de volgende droomde is dat ik buiten liep en er kwam een  heer maar ik kende hem niet en begonnen  te praten had een rode hemd aan wel een donkere  huidskleur en begon te praten over me vriend dat hij met een verwende  dame gaat en alles wat ze vraagt krijgt ze op dat moment kwamen 2 heren langs een donkere en licht gekleurde en begon ruzie te zoeken wel ik hem flink van langs gegeven  maar tijde s het vechten had hij een masker aan ik haalde dat weg  en flink geslagen in zijn gezicht ik werd  op een gegeven moment  weg gehaald hoorde dat de politie kwam  en ze werden bang dat ik degene  dood zou maken  wat is dat. En later liep ik samen met me dochter  in een winkel waar ze mooie schoenen verkochte en ik wilde 1 hebben toen ik weer kwam waren ze bezig alles op te ruimen en ik vroeg waarom  ze zeiden dat ze de winkel moesten opsluiten  wat erg vond ik. En de laatste droom vanochtend droomde  ik dat bezig een pijp aan het roken was  maar die was van mij oma was wel de helft stuk 
Maar in werkelijk rookte me oma ook wel een pijp is nu  overleden  ik hebt ook wel een pijp   denk dat ik het moet roken .

Advertentie
Advertentie