Een zwarte spin en mijn overleden vriend | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Een zwarte spin en mijn overleden vriend

• 4 reactie(s)
  • 83 x bekeken
  • 4 reactie(s)
  • 83 x bekeken
Een zwarte spin en mijn overleden vriend
« Gepost op: 07 september 2019, 23:29 »
Odi odi,

Ik droomde dat ik in huis spinnenwebben zag. Een met een kleine bruine spin ( maar die was dood). Later zag ik een zwarte spin op de rand van de vuilbak in de badkamer zitten. Ik wilde proberen om hem dood te maken, en hij probeerde om mij te bijten. Maar het was hem niet gelukt.

Ook een rare droom: ik was bezig om mijn koffer dicht te maken, ik ging op vakantie. Ineens kwam mijn overleden vriend naar mij toe, en vertelde dat hij ook meeging. Ik zei nog, nee je bent ziek en kan niet meekomen. Hij hield vol dat hij wel meeging. Hij liep toen naar de keuken, ineens rende hij terug naar binnen, en zei; de mannen in witte pakken zijn in de keuken. Ik vroeg hem wat dat betekende en hij zei, dat zijn de mannen die hem kwamen ophalen om hem naar het hiernamaals te brengen. Toen schrok ik wakker.

Dat was het weer. Groeten

« Laatst bewerkt op: 07 september 2019, 23:32 door Manina »
Advertentie
Advertentie

Re: Een zwarte spin en mijn overleden vriend
« Reactie #1 Gepost op: 10 september 2019, 12:55 »
Niemand die weet wat deze dromen te betekenen hebben?

Odi odi,

Ik droomde dat ik in huis spinnenwebben zag. Een met een kleine bruine spin ( maar die was dood). Later zag ik een zwarte spin op de rand van de vuilbak in de badkamer zitten. Ik wilde proberen om hem dood te maken, en hij probeerde om mij te bijten. Maar het was hem niet gelukt.

Ook een rare droom: ik was bezig om mijn koffer dicht te maken, ik ging op vakantie. Ineens kwam mijn overleden vriend naar mij toe, en vertelde dat hij ook meeging. Ik zei nog, nee je bent ziek en kan niet meekomen. Hij hield vol dat hij wel meeging. Hij liep toen naar de keuken, ineens rende hij terug naar binnen, en zei; de mannen in witte pakken zijn in de keuken. Ik vroeg hem wat dat betekende en hij zei, dat zijn de mannen die hem kwamen ophalen om hem naar het hiernamaals te brengen. Toen schrok ik wakker.

[/quote]
*

Ebeline

« Reactie #2 Gepost op: 10 september 2019, 20:30 »
Odi odi,

Droom 1:

Spinneweb = Je voelt je gevangen in een bepaalde relatie

Dode spin : Sterke, negatieve invloed wat voorgoed uit je leven verdwenen is

De zwarte spin op zich kan duiden dat je je geïsoleerd voelt, afkeuring, buitengesloten voelen.

Spinnen staan ook symbool voor vrouwelijke energie.
Dromen dat je bent gebeten ( spin wilt bijten)door een spin, vertegenwoordigt een conflict met je moeder of een dominante vrouwelijke figuur in je leven. De droom kan een metafoor zijn voor een verslindende moeder of de vrouwelijke kracht om te bezitten en te vangen. Misschien voel je je gevangen door een relatie (spinneweb)

Vuilnisbak en badkamer kan staan voor reiniging. Vuilnisbak voor het ontdoen van bagage of hebi.
Badkamer staat symbool voor letterlijk jezelf opfrissen.
Dus wasi of hebiwatra of zo om een bepaalde negatieve invloed weg te halen.
*

Ebeline

« Reactie #3 Gepost op: 10 september 2019, 20:49 »
Odi odi,

Droom 2: Koffers, vakantie geeft aan dat je tijd en ruimte voor jezelf nodig hebt.

Je overleden vriend wilt mee..

Het kan zijn dat je er nu aan toe bent om hem echt los te laten. Als je teveel met overleden mensen bezig bent, emotioneel en zo- dan blokkeer je je eigen vooruitgang. Je hoort ook verhalen dat overleden mensen niet over kunnen gaan omdat nabestaanden ze nog claimen. Is ook ten nadele van de overledene. Die moet ook verder gaan waar dat ook zijn mag.
« Reactie #4 Gepost op: 13 september 2019, 18:38 »
Goedemiddag Ebeline,

Sorry voor mijn late reactie, maar ben vanwege drukte niet in de gelegenheid geweest om jou te bedanken.

Nogmaals hartelijk dank voor jou uitleg en moeite. Ik ga zeker wat doen met het advies dat jij gegeven hebt.
Wat betreft mijn overleden vriend (al ben ik echt niet met hem bezig hoor).

Wat ik vergat bij de droom te zetten is dat toen ik wakker was, ik toch weer even in slaap viel toen zag ik mijn dochter (maar in de droom was zij een bruine indiaanse vrouw, zonder kleren aan, met alleen een klein doekje om haar vrouwelijkheid te beschermen) zij had twee kinderen bij zich (ook die droegen geen kleding). Ze kwamen bij mij de veranda op, wat ik duidelijk kon zien is haar achterwerk (haha, omdat die enorm groot en bloot was) toen schrok ik wakker.

Nogmaals dank en een fijn weekend voor u. Groeten

Droom 1:

Spinneweb = Je voelt je gevangen in een bepaalde relatie

Dode spin : Sterke, negatieve invloed wat voorgoed uit je leven verdwenen is

De zwarte spin op zich kan duiden dat je je geïsoleerd voelt, afkeuring, buitengesloten voelen.

Spinnen staan ook symbool voor vrouwelijke energie.
Dromen dat je bent gebeten ( spin wilt bijten)door een spin, vertegenwoordigt een conflict met je moeder of een dominante vrouwelijke figuur in je leven. De droom kan een metafoor zijn voor een verslindende moeder of de vrouwelijke kracht om te bezitten en te vangen. Misschien voel je je gevangen door een relatie (spinneweb)

Vuilnisbak en badkamer kan staan voor reiniging. Vuilnisbak voor het ontdoen van bagage of hebi.
Badkamer staat symbool voor letterlijk jezelf opfrissen.
Dus wasi of hebiwatra of zo om een bepaalde negatieve invloed weg te halen.
Advertentie
Advertentie