Een tweede schaduw?????? | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Een tweede schaduw??????

• 1 reactie(s)
  • 1258 x bekeken
  • 1 reactie(s)
  • 1258 x bekeken
*

wendy

Een tweede schaduw??????
« Gepost op: 18 december 2008, 10:01 »
Odi odi,

Ik heb vannacht een nare droom..................
Ik droomde dat ik uit was geweest, na het uit gaan moesten we met z'n alle de trein halen. Bij het centraal aangekomen moesten we rennen ( we: een paar blanke vriendinnen die ik in het echte leven niet ken) voor de trein. Opeens zegt één van die meisjes tegen mij, kijk er rent iets met je mee!!! ik kijk achterom maar zie niets. Ze blijft mij erop wijzen dat er iets of iemand achter mee aan rent maar, ik zie niets. Eenmaal aangekomen op plaats van bestemming kom ik een nichtje van me tegen, die ook uit was geweest en me vertelde dat haar moeder had gezegd dat ik haar naar huis moest brengen. Staan we te wachten op de tram zegt er iemand tegen me, mevr u heeft 2schaduwen....... Ik kijk en kijk maar zie er maar één. Degene blijft me erop wijzen dat ik 2 schaduwen heb maar ik kan niets zien..... Ondertussen word ik best bang maar, blijf in me hoofd mezelf erop wijzen dat als ik bang ben ik mezelf alleen maar zwak maak dus sterk moet blijven.......
Me nichtje en ik hebben intussen besloten haar moeder te bellen die ons komt halen. Als zij gearriveert is vertel ik haar wat er gebeurt is waarop zij zegt dat ik naar een loekoeman moet gaan want dit is niet goed!!!

Einde droom. Ik word wakker en verdrink bijna in m'n eigen zweet!

Advertentie
Advertentie

*

Offline Obiaman

• 1137
    • Bekijk profiel
Re: Een tweede schaduw??????
« Reactie #1 Gepost op: 19 december 2008, 16:45 »
Een tweede schaduw, je loopt niet alleen.

soms kan een persoon iets niet bij zichzelf zien. soms zijn het anderen die de persoon erop moeten wijzen dat er iets speelt.
misschien herkenbaar. :idea:

je droom is een boodschap waarin begeleiders je erop willen wijzen dat er wat meer is . schaduw is dan ook meer schemerig. geen persoon maar een tweede schaduw. er is dus meer wat zich niet aan jou vertoont maar aan derden.

zoals jou dan in de droom wordt gezegt, ga eens een luku doen dan weet je zeker wat er meer met je loopt.

wat het is weet niemand, alleen tijdens een luku kan men weten wat het kan zijn. vandaar je gestuurd wordt nu een luku te gaan doen.

Odi nanga brasa,Obiaman.