een moeder die haar zoon een wasi geeft | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

een moeder die haar zoon een wasi geeft

• 3 reactie(s)
  • 1542 x bekeken
  • 3 reactie(s)
  • 1542 x bekeken
*

boritanta

een moeder die haar zoon een wasi geeft
« Gepost op: 10 december 2008, 15:03 »
Beste obiaman,

Ik maak het vaak mee dat ik droom over andere mensen. Hoewel ik niet cultureel ben opgevoed is het wel iets dat zich
aan mij manifesteert.
Ik doe er niet altijd iets mee, maar deze droom kon ik zelf niet begrijpen:

Ik droom dat een goede vriend van mij gewassen werd door zijn moeder in een grote zinken tobbe
Zij moeder had een paars/gele pangi aan en terwijl ze met bladeren over zijn schouders wreef zei ze tegen
der ex schoondochter die schuin stond dat ze niet moet denken dat ze der zoon terug krijgt
Ze was boor op der schoondochter
Der schoondochter gaf heel zacht antwoord en durfde haar ex schonnmoeder niet echt aan te spreken.
Wat betekend dit?

En waarom krijg vaak dromen met een culturele betekenis voor anderen?

Advertentie
Advertentie

*

boritanta

Re: een moeder die haar zoon een wasi geeft
« Reactie #1 Gepost op: 11 december 2008, 11:33 »
Beste Obiaman,

Heeft deze droom geen specifieke betekenis?
Hellupppp wil het graag weten??
*

Offline Obiaman

• 1137
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 11 december 2008, 13:23 »
Odi Boritanta,

Het kan dat men boodschappen krijgt over anderen.
Zou best kunnen dat je een winti bezit die jou enkele boodschappen brengt van mensen om je heen, zodat je weet wat er speelt.

Niet altijd hoef je een droom te vertellen aan anderen, maar gewoon voor jou info.
Zodat je weet hoe met anderen om te gaan.  Niet elke droom moet ook verteld worden, omdat niet een ieder het ook leuk vind dat jij info over hen krijgt, tenzij het een heel mooi boodschap is.

Want is toch mooi te weten wie je vrienden zijn zonder dat je vrienden weten wat je wel van ze weet.

Neem de info tot je. Sla het op, en indien je echt zegt ik wil me erin gaan verdiepen, dan zal je veel meer te weten komen.

Odi nanga brasa,Obiaman.
*

boritanta

« Reactie #3 Gepost op: 11 december 2008, 20:57 »
Bedankt Obiaman,

Dus als ik het goed begrijp, is de betekenis van deze droom er 1 die men niet graag hoort als ontvanger van deze boodschap?
Hoe kom ik erachter welke winti ik heb?