Een droom | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Een droom

• 0 reactie(s)
  • 42 x bekeken
  • 0 reactie(s)
  • 42 x bekeken
*

Joshua

Een droom
« Gepost op: 15 maart 2019, 12:19 »
Odie Odie iedereen wens jullie alvast een fijne weekend.

Ik droomde dat ik met een matie was en hij met zijn vriendin.
We waren op een helling en met een soort slee moesten we ervan af glijden  die helling had 2 sporen daar moesten we met onze slee overheen naar beneden en op de helft is een stuk weg dus daar moet je zweven en weer op die spoor komen waar het verder gaat. Wel ik ging als eerst en in het midden zweefde ik tot het einde voorbij die andere helft op de grond.
Mijn matie een ex collega in het echt liet zijn vriendin gaan zij maakte hun eigen helling ze konden die spoor veranderen. Ze reed naar beneden en op de helft waar ze moest zweven om op de andere helft te komen kwam ze neer en zat vast.
Ging  haar helpen maar kwam dan tussen twee torens die niet zo stabiel waren leek of het paleten waren die opgestapeld waren. Maar ik wilde haar helpen toen ik dat wilde doen moest ik zien dat zij een hij was door haar geslachtsdeel te zien. Eindelijk kwam hij ook boven en die vriendin zei scheur deze stuk kapot voor me bij haar dijen. Ik deed het niet ik gleed naar beneden en toen ik bijna beneden was remde ik me zelf zodat ik zachtjes op de grond lande. En ineen was mijn moeder er en zei dat Nicole eerst Nick was maar dat het een boy is.
Ik dacht toen van damn wat doet deze man al die tijd.

2de droom
Kwam een rood oranje hagedis of leguaan in mijn kamer hij een drie hoekig kop en hij liep over mijn matras wat op de grond was ik filmde het en twee kleine meisjes misschien 6jaar speelde gewoon met hem. En hij werd groter want hij stond op zijn achterpoot en speelde met die meisjes dacht dit moet ik filmen niemand gaat dit geloven.
Maar daarna kwamen er 2 Chinese kinderen meisje en jonge maar ze waren die hagedis of leguaan.
Want die hagedis of leguaan beet in zijn staart en voelde van he dit is mijn staart. Die jonge kwam naar voren en had 2 zagen in zijn hand.
En vanaf daar herinner ik me niks meer.

Advertentie
Advertentie

Gerelateerde onderwerpen

xx
Droom over een witte hond en droom over een man met 3 messen.

Gestart door NaSaDe

4 reactie(s)
2966 x bekeken
Laatste bericht
29 augustus 2008, 17:55
door NaSaDe
xx
Droom 1: ik stond op een perron, Droom 2: Oversteken in een druk verkeer

Gestart door Delanosxm

4 reactie(s)
3107 x bekeken
Laatste bericht