droom | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

droom

• 0 reactie(s)
  • 29 x bekeken
  • 0 reactie(s)
  • 29 x bekeken
*

gebouw zakt in de grond

droom
« Gepost op: 23 september 2018, 13:52 »
Beste mensen,
Weet iemand wat deze droom kan betekenen?
Ik ben pas klaar met mijn huis cultureel schoon maken/mezelf baden enz. Drie dagen later na het lekker baadje
droomde ik dat ik op een flatgebouw sta en plotseling zakt het naar beneden maar ik val niet niet mee en kon net op tijd de balkon van een ander flatgebouw vastgrijpen. Iets deed me op de grond landen op mijn voeten, gezond en wel. Toen ik beneden was liep ik snel naar de plek waar het gebeurde, alleen de bovenkant van de flat/dak zag, het was gelijk met de grond. De grond was schone bruine aarde, niet te licht en niet te donker. Maar het was helemaal schoon. Er waren ook een paar mensen er omheen die ook naar de plek liepen terwijl ze naar me keken. Terwijl ik riep bel een ambulans greep ik naar een lange houten plank die op de grond lag. Ik gebruikte de plank om het dak mee op te tillen (net als je een flesopener gebruikt).
Toen ik dat deed kwamen er heel veel volwassen mensen eruit.Toen tilde ik het dak van het volgende verdieping omhoog en toen kwamen weer heel veel volwassen mensen eruit (geen kinderen dus). Verschillende kleur getinte mensen. Sommigen zagen er als houtskool uit maar ze leefden allemaal.
Op een gegeven moment kwam een brandweerman (denk ik) naar me toe en zei iets tegen mij (ik weet niet meer wat) en ik zei tegen hem breng een ijzeren plank voor me om de andere mensen eruit te halen want ik kan deze houten stok (begon te breken/werd zwakker door het veel gebruik ervan) niet meer gebruiken en hij rende weg om het te halen,,,,,,,,,,toen werd ik wakker. Ik denk dat er wat kleine dingetjes zijn in die droom die ik me niet meer herinner.

(Ps; Mijn hoofdgeest/geestelijke moeder is een oud creoolse vrouw met creoolse klederdracht. Ik heb haar in een droom gezien een paar jaar geleden (ben in de 40). Ze had blauwe koto misi aan met witte kanten aan de uiteinden. Ze zei tegen mij dat ze koffie met zout wilde.
Mijn geestelijke vader is Apuku
Mijn geestelijke adoptie moeder is een water indiaan/zeemeermin)
Graag serieuze antwoorden aub.
Fijne dag allemaal, God bless you!

Advertentie
Advertentie

Gerelateerde onderwerpen

xx
Droom over inbreker/ droom in een droom?

Gestart door AbreLosOjos

3 reactie(s)
2782 x bekeken
Laatste bericht
14 september 2013, 20:13
door Prodo misie
xx
Obiaman en alle lieve mensen help a.u.b. deze droom verklaren (Droom over lijk)

Gestart door Jo

0 reactie(s)
748 x bekeken
Laatste bericht
30 mei 2011, 01:23
door Jo
a01
Essentie van de droom blijft maar de droom zelf niet

Gestart door PAZ

4 reactie(s)
1458 x bekeken
Laatste bericht