Culturu.com | Suriname Nieuws Magazine

Auteur Topic: Droom  (gelezen 78 keer)

Anaïs

• Gast
Droom
« Gepost op: 11 april 2018, 15:20 »
Heb echt raar gedroomd. Ik zag hoe ik met de vliegtuig naar Su ging met een man en zijn 2dochters toen de taxi naar zijn huis daar. Toen volgende dag hadden mensen leuke bruine sieraden met kraaltjes dus ik zei dat wil ik ook, toen ging ik die zelf ook zoeken op de markt, maar toen ik daar was kwam er een dak en leek de markt opeens op een groot huis. Toen ik daar was hadden ze niet wat ik wilde maar een bruine vrouw verkocht het dus zei ik der dan neem ik iets mee voor me moedet in NL zeg ja ik ken je moeder nel kijk dit is leuk voor haar, maar op eens deed ze iets met rood en water op me en zei ik 3x Fika mi toen zei ik laat me los en ging ik weg, toen liep ik naar huis maar ik draaide om en zij volg mij toen thuis zeg ik wat volg je me dan wil ze iets op me gooien en zeg ik 3x als bescherming hard op draai go bakka en toen was zij weg en ik wakker. Op het einde zag ik me ex met wie ik ruzie heb mee kijken. Wie kan me uitelg geven mij vriend zegt dat het een Yorka is.

© 2018 - Culturu.com | Niets van deze site mag worden gekopieerd, gereproduceerd, openbaar gemaakt, gebruikt of verspreid worden zonder voorafgaande schriftelijke toestemming