Droom | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Droom

• 0 reactie(s)
  • 391 x bekeken
  • 0 reactie(s)
  • 391 x bekeken
Droom
« Gepost op: 12 oktober 2016, 09:16 »
Ik droomde dat dat ik in de auto zit met een paar familieleden en vrienden van mij. Op een gegeven moment stopte we op een pasie en me nicht wilde uitstappen en sloeg de deur toen weer dicht. Ze zei dat er een slang voor de deur lag. Ik ben uitgestapt en zag de slang hij was groot en rood-bruin van kleur met zwarte lijnen hij keek me aan en ik hem maar deed niets.

Toen kwam er een andere nicht naast me staan en die zei in me oor dat hij niets zou doen. Toen zei ik, ik weet het ik ben ook niet bang ofzo. De slang draaide zich naar mij toe en kwam toen iets dichterbij. Ondertussen kwamen er mensen om de slang heen staan en we liepen weg, ik draaide me om om te zien wat er allemaal gebeurde en de slang was omringt door mensen maar hij had zichzelf zo opgeheven dat hij boven de mensen uitkwam en veel groter en dikker was geworden en hij bleef naar me kijken.

Nog steeds had ik geen gevoel van angst maar meer van acceptatie.  We liepen verder en op een gegeven moment liep er een volwassen vrouw naast ons. Nog net geen bigisma.... denk rond de 50 ongeveer maar ze was een strenge vrouw... er kwam iemand anders ons tegemoet gelopen en degene had een groen beest bedekt met veren en haar over zijn lijf en een staart als van een bever.

Maar ik denk dat dat kwam door de combinatie van veren en haar. ... ik vroeg hoe het heette en de naam werd me gegeven net zoals nu kon ik het niet uitspreken en die vrouw die meeliep keek me aan en zei toen..... waar ben je geboren.... toen zei ik in nederland hoezo? Toen zei ze nee vandaar dan weet ik het.

We stonden toen stil op die pasie en er waren 5 bloempotten waarvan 2 dood waren en 3 nog in bloei het waren gele waaierplanten (hoop dat jullie het idee krijgen welke ik bedoel) toen zei die vrouw als je die twee dode pakt en voorin zet in de zon dan zullen ze weer bloeien en zo gaan ze nooit dood en blijft er altijd 3.  Terwijl ze dat zei aaide ik een rode rode vogel (weet niet zeker of het een pappegaai was leek erop maar toch net niet)en toen werd ik wakker.

« Laatst bewerkt op: 12 oktober 2016, 12:20 door Lovely D »
Advertentie
Advertentie