Droom zoon | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Droom zoon

• 1 reactie(s)
  • 250 x bekeken
  • 1 reactie(s)
  • 250 x bekeken
Droom zoon
« Gepost op: 27 december 2018, 12:34 »
Goeie middag

Ik droom nu voor de 4e keer dat me zoon bij een huis aanbelt en komt aanlopen met een bak van afstand zag ik dat het een kalebas was met champagne en nog wat andere spullen.

Nu droom ik Dat ik meeliep  met hem
Hij liep voor en ging weer naar het huis om iemand op te halen.
Weer kwam hij met een bak en zag een rode kalebas, champagne en nog andere dingen.
Ma lijkt elke keer alsof hij het voor die mensen moet weggooien bij het vuil.

Dus hij kwam weer aanlopen met de spullen om weg te gooien.
Toen zei ik tegen hem ga het weer terug zetten. Toen is hij teruggedraaid om de spullen weer te zetten..
Ik dacht laten ze het zelf weggooien..

Kan iemand me helpen

Alvast bedankt

Advertentie
Advertentie

*

PM

Re: Droom zoon
« Reactie #1 Gepost op: 20 januari 2019, 13:59 »
Goeie middag

Ik droom nu voor de 4e keer dat me zoon bij een huis aanbelt en komt aanlopen met een bak van afstand zag ik dat het een kalebas was met champagne en nog wat andere spullen.

Nu droom ik Dat ik meeliep  met hem
Hij liep voor en ging weer naar het huis om iemand op te halen.
Weer kwam hij met een bak en zag een rode kalebas, champagne en nog andere dingen.
Ma lijkt elke keer alsof hij het voor die mensen moet weggooien bij het vuil.

Dus hij kwam weer aanlopen met de spullen om weg te gooien.
Toen zei ik tegen hem ga het weer terug zetten. Toen is hij teruggedraaid om de spullen weer te zetten..
Ik dacht laten ze het zelf weggooien..

Kan iemand me helpen

Alvast bedankt

Odi,

Betekenis van deze dromen:
Je zoon staat tussen jou en je familie( lees: de mensen). Er is onenigheid, waardoor dingen niet worden geuit( lees: kalebas): Mofo taki e tja broeia.
De champagne is voor wat hij wilt bereiken, de afstand tussen jou en de rest, kleiner maken of helemaal weghebben. Alleen stel jij je niet open daarvoor(lees: hij moest de spullen terugzetten)