Droom vriend | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Droom vriend

• 0 reactie(s)
  • 448 x bekeken
  • 0 reactie(s)
  • 448 x bekeken
Droom vriend
« Gepost op: 24 februari 2017, 10:59 »
Odi odi,

Heb een droom gehad met mijn "vriend" er is nu afstand tussen ons.

Ik droom dat ik met hem en zijn familie in huis ben. Hij sliep op een matras in doe hoek van woonkamer.
Ik in een kamer op een hoog bed. Er kwam een winti van hem naar me toe in de kamer ik sliep en bond een doek op me hoofd. Ik voelde me heel blij en vorstelijk. Alsof ik bekroond werd tot vrouw van die winti
Op gegeven moment zagen we  jongens aan kwamen lopen die niet te vertrouwen leken, kwamen naar het huis. Die winti en ik renden naar woonkamer en ik maakte hem wakker. Schudde hem bij zn benen, riep zijn naam en zei er komen jongens aan. Hij keek en zei dat het niet erg was, waren zn neven en ik had bedenkingen bij bedoeling van ze.
Winti leek alsof die voor iemand ging kijken en mij mee nam.

Op gegeven moment ben ik ergens van het huis waar veel jongens zijn. Ik vertrouw ze niet.
Er is een grote fontein en 1 van ze zorgt ervoor dat alles onder water komt. Zelf de winti gaat hierbij weg..
Kom tot de ontdekking dat mn telefoon daar was en dus nat was geworden en ik schreeuw naar die jongen dat hij me een nieuwe tel moet geven want ik heb het pas etc.
Jongen doet heel nonchalant dat hij het niet heeft.
Ik zeg tegen mn vriend dat die jongen me een nieuwe tel moet geven.
Het leek alsof dat ook de plek was waar die winti op zn troon zat?

Ik loop dan buiten en voel mijn vriend opeens achter me vasthouden en zo met me lopen.
Toen hij achter me kwam lopen begon hij toch weer over ons. Hij vertelde wat hij wilde doen, maar ben vergeten. Enige wat ik weet is dat hij zei dat hij ons allemaal tijd zou leren?!

Opeens komen er van ergens een paar jongen, ik zie twee van ze en 1 houd een pistool vast.
Mn vriend gaat bij het zien van die jongens onder de grond. Hij maakt een put open die op straat zijn en verdwijnt daaronder.(riool)
Die jongens lijken mij niet te zien, maar leek ook niet alsof ze hem zagen.

Ik loop er hangt een grauwe sfeer in de buurt. En heb geen idee waar ik precies ben.
Ik denk aan mn telefoon dat het nog daar is, dat ik het moet blokkeren.
Ik voel in me zakken van me leren jasje en merk dat mn telefoon erin zit en het doet..
Dan bedenk ik me dat me jas en tas daar nog zijn.
Ik wil niet terug gaan op dat moment en denk dat ik de volgende dag ga en anders aan ser vraag om het voor me te brengen.

Ik loop verder en lijkt alsof ik een plek herken van mn ex schoonmoeder die daar woont in die droom en ga richting een station.
Onderweg moet ik een hele steile brug naar beneden en denk dat ik ga vallen, maar ik glij er heel makkelijk staande vanaf.
Er komen een paar jonge jongens mijn richting oplopen en ik groet 1 van ze.

Iemand enig idee?

Advertentie
Advertentie

Gerelateerde onderwerpen

xx
droom over ex-vriend

Gestart door laga

4 reactie(s)
1685 x bekeken
Laatste bericht
01 februari 2012, 18:44
door Prodo misie