Droom pop | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Droom pop

• 1 reactie(s)
  • 82 x bekeken
  • 1 reactie(s)
  • 82 x bekeken
Droom pop
« Gepost op: 15 november 2018, 23:06 »
Hallo,

Ik droomde dat ik thuis was en ik een pop vond die niet van mij was ik pakte de pop en op dat moment begonnen de ogen van de pop de bewegen.

Ik heb toen het raam opengemaakt en de pop naar beneden gegooid, voor ik dat deed gooide ik urine op de pop.

Toen de pop op straat lag begon het te schuimen en over te geven.
Opeens stond de pop op En leek het op een bakroe hij wenkte andere bakroe om mee te komen om weer terug na boven te gaan.

Toen ik dat zag schreeuwde ik o dus je komt weer. Toen ik me omdraaide stond hij ij de deuropening Heb me dochter toen gezegd dat ze achter de bank moest gaan schuilen want hij gooide met scherpe stalen voorwerpen. Ik had zelf ook 2 wapens en we begonnen te vechten.

Ben daarna wakker geschrokken.

Kan iemand me helpen

Advertentie
Advertentie

*

Oom Bert

Re: Droom pop
« Reactie #1 Gepost op: 16 november 2018, 07:49 »
Hallo,

Ik droomde dat ik thuis was en ik een pop vond die niet van mij was ik pakte de pop en op dat moment begonnen de ogen van de pop de bewegen.

Ik heb toen het raam opengemaakt en de pop naar beneden gegooid, voor ik dat deed gooide ik urine op de pop.

Toen de pop op straat lag begon het te schuimen en over te geven.
Opeens stond de pop op En leek het op een bakroe hij wenkte andere bakroe om mee te komen om weer terug na boven te gaan.

Toen ik dat zag schreeuwde ik o dus je komt weer. Toen ik me omdraaide stond hij ij de deuropening Heb me dochter toen gezegd dat ze achter de bank moest gaan schuilen want hij gooide met scherpe stalen voorwerpen. Ik had zelf ook 2 wapens en we begonnen te vechten.

Ben daarna wakker geschrokken.

Kan iemand me helpen
set draaibaka obia in je huis. is een bakru. je hebt hem wel gerammeld. en weggestuurd   maar het komt terug. je hebt je winti. en je plas is goed.  zoek een kratiger iets wat je nu al hebt.. om hem helemaal te vernietigen..  hij heeft wel mooie klappen gehad...maar hij is brutaal dat die bakru beest weer komt. hij loert toch.

Gerelateerde onderwerpen

xx
droom over een pop

Gestart door Pa winti

2 reactie(s)
1504 x bekeken
Laatste bericht
22 december 2009, 11:09
door Pa winti
xx
Droom pop in schommelstoel

Gestart door pascal