Droom pop in schommelstoel | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Droom pop in schommelstoel

• 3 reactie(s)
  • 1461 x bekeken
  • 3 reactie(s)
  • 1461 x bekeken
*

pascal

Droom pop in schommelstoel
« Gepost op: 14 december 2008, 15:55 »
Odi odi obiaman,

Dit is een droom die ik zelf had. Ik was met mijn vriendin op de zolderkamer van haar ouders en mijn vriendin en ik zaten naast mekaar op de grond en tegenover ons zat haar moeder in een stoel. Die tegen me zei dat een pop in een schommelstoel tegenover haar begon te bewegen dus te schommelen en tegen haar zei dat mijn dochter mijn vriendin (moeder van mijn kind) miste. ik zei toen in mijn droom tegen mijn vriendin van "volgens mij heeft je moeder dit allemaal verzonnen waarop zij toen zei van ja ik geloof het ook niet" en toen werd ik wakker.

Mijn vriendin en ik vragen ons af wat dit zou kunnen betekenen?

Odi Pascal

Advertentie
Advertentie

*

Offline Obiaman

• 1137
    • Bekijk profiel
Re: Droom pop in schommelstoel
« Reactie #1 Gepost op: 17 december 2008, 13:27 »
Odi,

Ik had net een droom van je behandeld,
En ook daar zag ik dat er gedroomd werd met je schoonmoeder.

Daar verwees ik naar meer tijd hebben voor het gezin, denk in het bijzonder voor jullie kind.
Misschien dat ze wat meer aandacht vraagt van je vriendin.

Kan het zijn dat er opgepast wordt op jullie dochter, en dat jullie wat laat thuis zijn waardoor er minder moeder dochter situatie ontstaat.?

Dat je zegt dat ze het misschien verzonnen heeft, kan zijn dat je iets niet onderogen wilt zien.
Soms is er iets, maar je drukt het weg.

Misschien dat je dochter graag meer tijd met je vriendin wenst te hebben.

Odi nanga brasa,Obiaman.
*

pascal

« Reactie #2 Gepost op: 17 december 2008, 13:46 »
odi obiaman,

ik zag uw andere uitleg op die droom van mijn vriendin ik weet nog dat ik u vertelde dat ik geen dromen (kromantie) kreeg en u mij vertelde dat ik die wel kreeg maar dit niet meer wist.. deze droom heb ik zelf gekregen dus ik ben blij hiermee en ga hier natuurlijk wat mee doen.

Nogmaals bedankt en veel kracht en liefde in alles wat u doet.
*

pascal

« Reactie #3 Gepost op: 17 december 2008, 13:50 »
odi obiaman,

en het klopt inderdaad we werken allebei veel en zijn pas laat thuis tegen een uur of 18:30. we gaan hier in ieder geval
aan werken vanaf nu.