Droom over ziekte | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Droom over ziekte

• 2 reactie(s)
  • 74 x bekeken
  • 2 reactie(s)
  • 74 x bekeken
*

Martina

Droom over ziekte
« Gepost op: 23 november 2018, 00:17 »
iemand heeft gedroomd dat ik 16was geworden en dat de gene kennis maakte met me opa maar ik kon geen feest vieren want ik was erg ziek en ik zag er echt echt ziek uit

Advertentie
Advertentie

*

Nusa

Re: Droom over ziekte
« Reactie #1 Gepost op: 23 november 2018, 01:16 »
iemand heeft gedroomd dat ik 16was geworden en dat de gene kennis maakte met me opa maar ik kon geen feest vieren want ik was erg ziek maar ik deed alsof er niets aan de hand was ik liep gewoon rond maar ik zag er echt echt ziek uit
*

een vriend

Re: Droom over ziekte
« Reactie #2 Gepost op: 23 november 2018, 09:27 »
iemand heeft gedroomd dat ik 16was geworden en dat de gene kennis maakte met me opa maar ik kon geen feest vieren want ik was erg ziek maar ik deed alsof er niets aan de hand was ik liep gewoon rond maar ik zag er echt echt ziek uit
er zit je veel dwars. je helpt anderen graag maar denk ook aan jezelf. het word tijd dat je jou problemen eens serieus moet nemen. je zit in een ontkennende fase .. je hebt een masker op om je anders voor te doen.  denk aan jezelf. ook jij verdiend liefde vreugde enz. kijk naar jezelf in de spiegel. wat wil je berijken..pak jezelf en ga op onderzoek uit. doe een check up.  doe een luku. praat met je huisarts  en ga er voor.  het gaat je lukken door ook voor jezelf leuke dingen te doen en ziektes of obstakels te takkelen..
succes  .

Gerelateerde onderwerpen

xx
droom over ziekte

Gestart door romaisa

2 reactie(s)
1205 x bekeken
Laatste bericht
12 september 2014, 09:43
door Prodo misie
xx
droom dat ik omgang heb gehad met een heer terwijl ik mn maandelijkse ziekte had

Gestart door Dora

1 reactie(s)
999 x bekeken
Laatste bericht
03 november 2010, 02:55
door peac21
xx
ziekte w

Gestart door engelbewaarder

2 reactie(s)
1437 x bekeken
Laatste bericht