droom over zeehond .. weet iemand wat dat betekend | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

droom over zeehond .. weet iemand wat dat betekend

• 1 reactie(s)
  • 562 x bekeken
  • 1 reactie(s)
  • 562 x bekeken
droom over zeehond .. weet iemand wat dat betekend
« Gepost op: 10 maart 2017, 13:24 »
ik droomde dat ik op een zonnige dag liep op een strand waar ergens in het zand een zwembad was gebouwd.
ik was met 2 mannelijke collegas wij hadden dikke bondjassen aan ( waarom weet ik niet ) het was zomers weer en hadden een zonnenbrillen aan

ik vrolijk liep ik rond op het strand met een tas met mijn werk kleding er in en mijn koptelefoon en riep mijn collegas om foto's te komen maken met mij.
voordat er een foto genomen kon worden kwam er opeens een harde wind waar alleen ik last van had
ik hield mijn tas zo stevig als mogenlijk vast, en vroeg mijn collega om mij te helpen mijn tas vast te houden en dat lukte tot mijn koptelefoon in het water viel en ik dus in het water moest duiken om die te gaan halen eenmaal gehaalt zwom ik terug naar een bruggetje die ik dan moest oversteken om weer op het strand te komen.
eenmaal op het bruggetje waaide hij van links naar rechts en in het midden 3 zeehonden die voor me lagen en niet wilde opschuiven zodat ik weer terug het strand op kon.
na 2 maal proberen ze te paseren zonder succes vroeg ik ze met alle respect en in de naam van anana als ik er langs mocht, en zij verlieten het bruggetje en gingen het water in zo dat ik weer het strand op kon lopen.
eenmaal op het strand kwam een voor me staan en keek me in mijn ogen aan en toen werd ik wakker

ik herinner me dat er volgensmij ook een krab bij was maar weet het niet meer zeker. 

Advertentie
Advertentie

*

kaars licht inzicht

Re: droom over zeehond .. weet iemand wat dat betekend
« Reactie #1 Gepost op: 14 maart 2017, 20:41 »
Is een mooie droom. Verteld veel over hoe jij in het leven staat. Je bent goed bezig in tot zoverre jij met jezelf omgaat. Hier geeft een watara winti aan dat je nog wat zaken moet ondernemen in de spiritualiteit. Zorg ervoor dat je geen krap eet, soms snoep je ervan. Soms Is het moeizaam om te komen waar je wilt maar je hebt gemerkt met bidden kom je ver, dus dat Is je power. Er zal een vervolging komen, je boodschap Is nog niet rond. JE ZAL DE WINOE GAAN BEZOEKEN, wanneer dat Is? Weet ik niet, jij gaat het weten.

''de Apuku is de fundament van het huis en toen kwam kromanti om het huis te versieren vodu keurde het huis en accepteerde het huis en zei ''het huis mag op mijn staan zolang Apuku en kromanti voor het huis blijven zorgen'' Apuku and kromanti keken elkaar aan en gaven elkaar de hand, 'dat was echte vriendschap' vodu keek op en neer en was tevreden''.

Gerelateerde onderwerpen

xx
Weet iemand wat het betekend als je droomt dat iemand je zoent?

Gestart door CONSA

0 reactie(s)
1342 x bekeken
Laatste bericht
28 februari 2009, 16:32
door CONSA
xx
Wie weet wat dit liedje betekend?

Gestart door lorensoj

1 reactie(s)
1012 x bekeken
Laatste bericht
18 februari 2012, 11:10
door lorensoj
xx
ik droomde dat ik mezelf zag in mijn slaapkamer wat betekend dat ?

Gestart door Kiesha-jane

1 reactie(s)
1124 x bekeken
Laatste bericht
30 mei 2015, 12:39
door Kiesha-jane
xx
kan iemand uitleggen wat 3 vervolg dromen.... betekend?

Gestart door biggirl88

2 reactie(s)
1854 x bekeken
Laatste bericht
02 september 2011, 17:08
door broos
xx
wat zou betekend het als je steeds wordt geconfronteerd met iemand?

Gestart door michella

3 reactie(s)
2264 x bekeken
Laatste bericht
02 januari 2011, 23:59
door lobilibie