Droom over wond in been | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Droom over wond in been

• 7 reactie(s)
  • 612 x bekeken
  • 7 reactie(s)
  • 612 x bekeken
*

Offline Nette

• *
  • 12
    • Bekijk profiel
Droom over wond in been
« Gepost op: 17 november 2018, 10:04 »
Goedemorgen allemaal,

Zou iemand mij willen uitleggen wat deze droom betekent?

Ik droomde vanochtend dat mijn rechter been een grote vochtige wond had, waarin er kleine witte wormen waren. Op een gegeven moment stond ik op die been en ik voelde dat er iets uit moest. Ik keek naar die wond en er sprong een slang uit die wond. Die slang was helemaal bruin en op zijn lichaam waren er soort van cirkeltjes/ vlekjes met een zwarte rand. Die slang was springlevend overigens. 

Alvast bedankt voor de uitleg.

Advertentie
Advertentie

*

PM

Re: Droom over wond in been
« Reactie #1 Gepost op: 17 januari 2019, 17:00 »
Goedemorgen allemaal,

Zou iemand mij willen uitleggen wat deze droom betekent?

Ik droomde vanochtend dat mijn rechter been een grote vochtige wond had, waarin er kleine witte wormen waren. Op een gegeven moment stond ik op die been en ik voelde dat er iets uit moest. Ik keek naar die wond en er sprong een slang uit die wond. Die slang was helemaal bruin en op zijn lichaam waren er soort van cirkeltjes/ vlekjes met een zwarte rand. Die slang was springlevend overigens. 

Alvast bedankt voor de uitleg.
Odi,

Deze droom geeft aan dat je moet letten op wat je eet( lees: wond). De slang geeft  een bepaalde ziekte aan zoals Diabetisch of een andere erfelijke ziekte.
Het geeft ook aan dat:mocht je bepaalde medicijn gebruiken, de weg naar herstel cq genezing langdurig is.

PM
*

Offline Nette

• *
  • 12
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 17 januari 2019, 17:31 »
Odi,

Deze droom geeft aan dat je moet letten op wat je eet( lees: wond). De slang geeft  een bepaalde ziekte aan zoals Diabetisch of een andere erfelijke ziekte.
Het geeft ook aan dat:mocht je bepaalde medicijn gebruiken, de weg naar herstel cq genezing langdurig is.

PM

Beste PM,

Bedankt voor uw reactie. Voor zover ik weet heb ik geen (erfelijke) ziekte. Wat het eten betreft daar kan ik mij in vinden, want ik heb prikkelbaar darmsyndroom (sinds kort ontdekt) en daarvoor moet ik een dieet volgen.

Groeten,

Nette
*

bravu

« Reactie #3 Gepost op: 17 januari 2019, 23:13 »
Je bent verlost van een ziekte die zich zou verplaatsen naar het fysieke lichaam.
Het zat in je geestelijk lichaam lokatie: knie.

Odi
*

Offline Nette

• *
  • 12
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 18 januari 2019, 06:18 »
Je bent verlost van een ziekte die zich zou verplaatsen naar het fysieke lichaam.
Het zat in je geestelijk lichaam lokatie: knie.

Odi

Beste Bravu,

Bedankt voor uw uitleg. 

Odi
Advertentie
Advertentie

*

PM

« Reactie #5 Gepost op: 27 januari 2019, 13:12 »

Beste PM,

Bedankt voor uw reactie. Voor zover ik weet heb ik geen (erfelijke) ziekte. Wat het eten betreft daar kan ik mij in vinden, want ik heb prikkelbaar darmsyndroom (sinds kort ontdekt) en daarvoor moet ik een dieet volgen.

Groeten,

Nette

Odi,

Geen dank.
Succes met de dieet.

PM
*

PM

« Reactie #6 Gepost op: 27 januari 2019, 13:17 »
Beste Bravu,

Bedankt voor uw uitleg. 

Odi

Wat is het verschil tussen fysieke en geestelijke lichaam?
Geestelijke lichaam is ontastbaar, het is onze Aura, energieveld, samengevat: Onze Ziel.
Fysieke lichaam is alles wat tastbaar is, onze lichaam, de mens, dieren en planten.

De kern van deze droom is de slang.
De slang(lees: in dit context) is het symbool van de geneeskunde.

*

Offline Nette

• *
  • 12
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 16 februari 2019, 10:02 »
Odi,

Geen dank.
Succes met de dieet.

PM

Dank u wel.  Het is aardig gelukt.