droom over vriend met 2 dochters en vuil branden | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

droom over vriend met 2 dochters en vuil branden

• 4 reactie(s)
  • 1178 x bekeken
  • 4 reactie(s)
  • 1178 x bekeken
droom over vriend met 2 dochters en vuil branden
« Gepost op: 12 oktober 2016, 08:54 »
Droomde over een vriend die met zijn 2 dochters naar binnen gluurde. Mijn zus maakte gekke bekke trekken en die meisjes bleven lachen. Die vader wenkte mij dat hij mij wil spreken.
De buurvrouw was weer huisvuil aan het verbranden en het was uitgedoofd en plotseling laaide het weer. Mijn vader zei toen waar is de buurvrouw want ze brand steeds het huisvuil precies naast mijn huis. Ze kan het toch midden het erf doen. Buurvrouw hield zich school in huis. Mijn vader had zo iets dat nu de politie gaat bellen.

Graag jullie reactie op mijn dromen, want het gaat weer over 2 meisjes. Kinderen zijn over het algemeen bakroes en ik droom steeds over kinderen.

Odi,
Padre

Advertentie
Advertentie

Re: droom over vriend met 2 dochters en vuil branden
« Reactie #1 Gepost op: 12 oktober 2016, 13:11 »
Odi,

Graag jullie reactie op mijn dromen, want het gaat weer over 2 meisjes. Kinderen zijn over het algemeen bakroes en ik droom steeds over kinderen.

Wat voor gevoel heb je al je die kinderen droomt?

« Reactie #2 Gepost op: 12 oktober 2016, 19:10 »
Odi,

Wat voor gevoel heb je al je die kinderen droomt?

Odi,
Ik voel mij er niet goed gezien kinderen voor bakroes staan e=in een droom en droom de laatste maanden vaak met kinderen.

ik krijg het gevoel dat er voor mij een bakroe bewerkstelligd is, want anders krijg je dit soort dromen niet.

Ik heb 9 dagen lang een noveem gebeden en vraag ook aan God en mijn winties om mij te beschermen tegen het kwade.

Bedankt voor uw reactie. Ik hoop dat ik meerder reacties krijgt, want het maakt mij zo onrustig.
Odi,
Padre
« Reactie #3 Gepost op: 13 oktober 2016, 10:49 »
Odi,

Je geeft aan je voelt je er niet goed bij omdat kinderen voor bakroe's worden gezien.
Je gaat er vanuit dat er een bakroe voor jou bewerkt is, anders zou je die dromen niet krijgen.
Echter vind ik dat een beetje kort door de bocht.

In jouw droomomschrijving zijn die 2 kinderen van een vriend.
Ik weet niet of er in je andere dromen de kinderen van andere mensen zijn.

Maar ik adviseer om goed naar jouw dromen te kijken.
Dan let op bepaalde punten, een voorbeeld van wie zijn die kinderen?
Wat doe die kinderen?

Want voor hetzelfde geldt kan de boodschap ook zijn dat je bemoeit met mensen die bakroe's hebben. En aangezien het de laatste paar maanden is. Kan dit staan of je bent closer met diegene aan het worden de afgelopen maanden. En dit heeft effect op jouw leven. Het kan de evenwicht uit je leven halen. Wanneer iemand een bruja heeft en je bent close met die persoon ga je ook last kunnen krijgen van die bruja van diegene.
Ik zeg niet dat dit het antwoord is, maar ik wil je een andere visie laten zien.
En niet gelijk van de standaard kinderen = bakroe voor mij bewerkt uitgaan.

Want in je andere droom van broer in kleding van vriend.
Spelen er ook kinderen. Je verliest schoenen.
Schoenen staan meestal voor hoe je in het leven staat.
Schoen verliezen kan staan voor de weg kwijt zijn. je weet even niet meer wat je wilt.

Ik kan op CC niet meer dan mijn visie en advies geven.
Als je wilt weten wat er gaande is, dan moet je een luku gaan doen.

« Reactie #4 Gepost op: 13 oktober 2016, 11:14 »
Odi Lovely D,

Bedankt voor uw bericht. Ik ging er vanuit dat zodra je met een kind (eren) droomt het  met bakroes  te maken heeft.

Ik ben erg blij met uw visie. Ik ben ook van plan naar een bonoeman te gaan.) Voor een luku. Hij is nu op vakantie, want dan weet ik meer.

Advertentie
Advertentie