Droom over vriend en dame in koto | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Droom over vriend en dame in koto

• 8 reactie(s)
  • 1554 x bekeken
  • 8 reactie(s)
  • 1554 x bekeken
*

Offline Roos

• **
  • 40
    • Bekijk profiel
Droom over vriend en dame in koto
« Gepost op: 29 september 2016, 19:09 »
Ik droomde dat ik thuis lag op bed en gebeld werd door een dame die ik ken van mijn tijd op de middelbare school. Ze vroeg of ze even langs mocht komen en ik zei dat het goed was. Toen ze er was ging ze op het randje van mijn bed zitten en toen ging de bel van de voordeur weer. Ik deed open en daar stond mijn vriend hij liep meteen naar binnen em ging tegenover dat meisje op mn bed zitten.. Hij begon toen tegen dr te praten wat voor mij op een liefdesbetuiging leek en toen haalde hij een klein doosje tevoorschijn. Ik dacht dat het een (verlovings) ring zou zijn maar er zaten snoepjes in.. Ik werd boos en zei toen dat als ze klaar waren met deze onzin dat ze beide mochten vertrekken.. Na een tijdje duurde het me te lang dus ik greep die dame bij dr armen en toen pas zag ik dat ze een koto aan had (vond dat heel raar) en ik gooide haar uit mijn huis, vervolgens zei ik mn vriend dat hij ook moest verdwijnen.. Ik ben toen naar de wc gegaan en toen ik terug kwam had hij mn bed uit elkaar gehaald om bepaalde delen mee te nemen want hij dacht dat zijn geld voor mijn bed betaald had.. Ik werd toen boos en zei dat hij mn bed heel snel in elkaar moet zetten en die tv mag nemen (daar heeft hij voor betaald) verder niks.. Hij begon toen te dralen thuis want hij wilde niet weg maar ik werd daarna wakker??

Advertentie
Advertentie

Re: Droom over vriend en dame in koto
« Reactie #1 Gepost op: 11 oktober 2016, 16:40 »
Odi Roos,

Heb je inmiddel als een idee waar jouw droom over gaat?
*

Offline Roos

• **
  • 40
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 11 oktober 2016, 17:08 »
Goedemiddag,

Ik heb nog niks gehoord helaas.. Er gebeurt momenteel best wel veel (negatiefs) tussen mn vriend en ik. Zal het daarmee te maken hebben??
« Laatst bewerkt op: 11 oktober 2016, 17:11 door Roos »
« Reactie #3 Gepost op: 11 oktober 2016, 17:51 »
Odi Roos,

Wat ik uit jouw droom kan halen.
Ze laten zien wat er gaande is.
De dame uit jouw middelbare schooltijd  kan staan voor een dame uit zijn verleden.
Kan zijn dat jij haar ook kent.

De liefdesverklaring die hij doet naar haar, kan staan voor het feit dat je vriend niet helemaal eerlijk is over zijn gevoel of over contact met andere vrouwen.

Hij bied haar snoep aan. snoep kan staan voor sociale pleziertjes, geluk in de liefde en vriendschap.

Dat je niet blij bent met die contact staat als een peil boven water  :).

Je vriend weet niet wat hij wilt (lees hij stond te dralen in het huis)

Hopelijk dat je hiermee iets kan.

*

Offline Roos

• **
  • 40
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 11 oktober 2016, 18:42 »
Beste Lovely-D,

Hartelijk dank voor deze uitleg.. Veel valt op z'n plek nu en ik zet er meteen een punt achter.
Advertentie
Advertentie

« Reactie #5 Gepost op: 12 oktober 2016, 11:30 »
Odi Roos,

Fijn dat je erkenning uit mijn visie kon halen.
Maar waarom zeg je dat je er meteen een punt achter zet.
Was deze droom antwoord op vragen waarmee je liep?
*

Offline Roos

• **
  • 40
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 12 oktober 2016, 11:52 »
Goeiemorgen,

Ik heb al een tijdje mijn vermoedens wist het alleen niet zeker.. En aangezien hij niet weet wat hij wil (wat vrij duidelijk is) zal ik hem met z'n keuze helpen. Ik ben al eens op deze plek geweest met een ander en dat liep slecht af voor mij en mn gezondheid. Ik ben niet van plan om het nog een keer te moeten doorstaan
« Reactie #7 Gepost op: 12 oktober 2016, 11:59 »
Odi,

Wat is culturu toch mooi.
Vragen en zorgen waarmee wij zitten, onze bigisma's zijn ons meestal al een stap voor.
Ze laten ons al vaak van tevoren zien wat er aan de hand is.
Helaas begrijpen wij het soms te laat.

Vervelend dat je al vermoedens had.
Ik wens je sterkte in jouw beslissing en succes in jouw toekomst.

*

Offline Roos

• **
  • 40
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 12 oktober 2016, 12:45 »
Jaa dat klopt en ik ben ze heel erg dankbaar want ik krijg best wel vaak boodschappen over de mensen in mijn omgeving.. U ook hartelijk bedankt voor de uitleg u kwam als geroepen. Het zal zeker goed komen

X Roos