Droom over vloeien en blaasjes in mijn gezicht | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Droom over vloeien en blaasjes in mijn gezicht

• 1 reactie(s)
  • 1357 x bekeken
  • 1 reactie(s)
  • 1357 x bekeken
*

Moena

Droom over vloeien en blaasjes in mijn gezicht
« Gepost op: 27 december 2008, 17:17 »
Bun dey

Ik heb gisteren een droom gehad die mij heel erg bezig houdt. Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
Ik droomde het volgende:

Ik bevond me met mijn moeder in een winkelcentrum, we liepen samen in de garage en waren opzoek naar onze auto's. Na de auto's te hebben gevonden, spraken we af dat ik achter haar aan zou rijden. Me moeder rijdt weg, en ik achter haar aan, maar omdat er een paar auto's tussen waren gekomen , reed ik niet meer pal achter haar en toen ik door de garage poort reed was ik haar kwijt. Ik kwam op een snel weg terecht en merkte dat ik geen idee had waar ik was en waar ik heen moest, me moeder belde me vanuit de auto om te vragen waar ik was maar ik had geen idee. Ik zag een afslag waar ik af wilde gaan en zei dat tegen me moeder, maar die zei dat ik die afslag niet moest nemen. Ik zag ook erg wazig maar toen het bordje van de afslag dichterbij kwam zag ik de naam van een voor mij wel bekende ziekenhuis en onderaan het bordje stond "overledenen".
Deze afslag dus niet genomen en we spraken af dat ik ergens op haar zou wachten, vervolgens was ik in mijn droom in een huis waar ik op mijn moeder zou wachten, zelf kende ik het huis en de bewoners niet. Er was een hindoestaanse jongen en een gebroken witte blouse en broek aan. We waren eerst rustig aan het praten, en hij ging even naar beneden, daar was nog iemand maar die heb ik niet gezien. Toen hij weg was ging ik een beetje rond kijken en ging een kamer in die werd verlicht door kaarsen (denk ik, want zo leek de belichting heb de kaarsen zelf niet gezien) en zag een soort hoge kast met daarop allemaal lossen foto's in fotolijsten van mijn tante, haar 2 dochters en kleinkind. Maar ieder op een aparte foto! Ik hoorde die jongen weer naar boven komen en liep snel naar buiten, toen hij boven kwam en zag dat ik nog voor de deur van die kamer stond, gaf hij een glimlach en een blik van "ik weet dat je het hebt gezien" we zeiden beide niks en liepen terug naar de kamer waar ik nog steeds op mijn moeder wachtte.
Ik gaf aan dat ik even naar de wc moest, en liep naar de toillet. Ik zag dat die helemaal wit was en de deur kon niet dicht want er hing een kleiding rek om te drogen met witte kleren.
Toen ik aan het plassen was, merkte ik dat ik aan het vloeien was, wist meteen dat dit een reden moest hebben en dat het zoals sommige dames wel eens hebben geen doorbraak bloedigen konden zijn. Ik probeede zo goed als mogelijk te zorgen dat niemand zou merken dat ik aan het vloeien was. Vervolgens waste ik mijn handen en keek in de spiegel, ik zag dat mijn hele gezicht onder de blaasjes zat, maar ik schrok niet, ik zei schreeuwde vanuit de toillet naar die hindoestaanse jongen: "zo deze keer zijn het er echt veel!!! maar ze trekken al weg" en keek nog in de spiegel en zag dat er wel vlekken in mijn gezicht overbleven. Ik liep terug naar de kamer, en ging weer op het bed zitten, waar was bezorgd dat ik vlekken zou laten van het vloeien op het dekbed. Het dekbed was trouwens van Madrast. (ik hoop dat ik het goed schrijf).

En toen werd ik wakker! Een heel verhaal he, ik hoop echt dat iemand mij kan vertellen wat dit te betekenen heeft. Ik heb duidelijk het gevoel dat dit een boodschap is, en wat zou het kunnen te maken hebben met me tante en d'r gezin.
Trouwens dit is de tweede keer binnen een paar weken dat ik droom dat ik aan het vloeien ben. Maar die droom ben ik vergeten. Wat betekend het vloeien, na de eerste droom vertelde iemand dat het te maken kan hebben met de winti Sofia Bada maar ik weet het allemaal niet.

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Groetjes, Moena

Advertentie
Advertentie

*

Moena

Re: Droom over vloeien en blaasjes in mijn gezicht
« Reactie #1 Gepost op: 28 december 2008, 15:22 »
Beste meneer Obiaman of geachte lezer,

Is er iemand die mij kan helpen met mijn droom???
Ik ben een beetje wanhopig, het houdt me heel erg bezig.

Groetjes,

Moena