Culturu.com | Suriname Nieuws Magazine

Auteur Topic: Droom over vliegtuig die neerstort  (gelezen 873 keer)

OfflineAngelfara

• *
    • Bekijk profiel
Droom over vliegtuig die neerstort
« Gepost op: 02 mei 2016, 12:53 »
Ik heb gedroomd over een bepaald persoon in m'n leven die iets zou doen en daarna zou hij een vliegtuig pakken met anderen en vertrekken. Ik zag dat vliegtuig opeens vanuit m'n raam, het vloog weg maakte een rare manoeuvre en stortte neer. In mijn beleving zat hij in het vliegtuig en schrok ik me te pletter, maar hij was opeens naast me. Hij was dus niet ingestapt en alles ging goed met hem.

Wat kan dit betekenen?

OfflineBaaswaterval

• Moderator
    • Bekijk profiel
Re: Droom over vliegtuig die neerstort
« Reactie #1 Gepost op: 03 mei 2016, 19:12 »
Dromen over een bepaald persoon in jou Leven,,die BIJNA een misstap maakt(iets doen en met anderen) waardoor het hem fataal zou kunnen zijn,(dus daar valt het op,, iets doen,  anderen,, wat het is kan hij invullen... heeft betrekking op het nemen van een belangrijke beslissing in zijn leven. het doen/ of niet doen van iets.. ,, met anderen,, een waarschuwende droom.

de persoon in je leven heeft een kromanti winti die zich ergens aan stoort.... maar die hem toch behoed voor de beslissingen die hij neemt wat net nog ,, als nog goed komt....

hij moet toch weten dat laten anderen hem niet in gevaar brengen.
wan kromanti tap ing... maar meki a teri na kromanti di tapu ing...
uitkijken met anderen, en laat hij de boodschap serieus nemen, komt goed al goed... maar na wang yeye tap ing sking.

hij weet wat hij doet.

Bigi Odi
Baaswaterval.

OfflineAngelfara

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 03 mei 2016, 23:26 »
Hartelijk dank voor uw reactie!

Meertje

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 18 mei 2018, 00:31 »
Hallo, Mijn jongste zoon en ik hebben allebei in dezelfde nacht gedroomd dat we in een vliegtuig zaten die neerstortte. Bij hem ging iedereen om hem heen dood behalve wij (ik weet niet of hij mij en hem bedoelde of ons gezin). In mijn droom stortte het vliegtuig ook neer maar het maakte op de grond soort koprollen en kwam op of bij een benzinestation tot stilstand. Ik kon nog net 2 kinderen en mezelf redden en zag hoe een man het niet overleefde. De dagen erna liep ik moeilijk en had ik last van mijn been. Toen ik wakker werd en opstond, had ik ook werkelijk last van mijn rechter bovenbeen. Ik zou graag willen weten wat het betekent. Alvast bedankt. Groeten

Een vriend

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 19 mei 2018, 04:15 »
Hallo, Mijn jongste zoon en ik hebben allebei in dezelfde nacht gedroomd dat we in een vliegtuig zaten die neerstortte. Bij hem ging iedereen om hem heen dood behalve wij (ik weet niet of hij mij en hem bedoelde of ons gezin). In mijn droom stortte het vliegtuig ook neer maar het maakte op de grond soort koprollen en kwam op of bij een benzinestation tot stilstand. Ik kon nog net 2 kinderen en mezelf redden en zag hoe een man het niet overleefde. De dagen erna liep ik moeilijk en had ik last van mijn been. Toen ik wakker werd en opstond, had ik ook werkelijk last van mijn rechter bovenbeen. Ik zou graag willen weten wat het betekent. Alvast bedankt. Groeten
odi
je bent een krachtig iemand die heel veel heeft doorstaan om toch nog te kunnen zijn wie u bent. echter is het zo dat ondanks alle kracht en hulp heeft iets u toch geraakt waardoor er toch enig schade doormiddel van geweld. geestelijk. het 1 en ander toch voelbaar is. mijn advies in deze is de wintis bedanken die u goed beschermen. u en gezin. maar aan de ander kant ook je huiswerk op geestelijk niveau goed te zetten. dus goed beschermd maar meer aandacht geven aan de beschermers door een keer toch vooral de Kromamti die een belangrijke beschermer voor u blijkt te zijn.

odi. een vriend

Meertje

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 22 mei 2018, 08:44 »
Heel erg bedankt voor uw reactie! Wat bedoelt u precies met huiswerk? Ik heb mijn jongste onlangs een blauw badje gegeven omdat hij erg geblesseerd is geraakt bij het voetbal (speelt bij feyenoord) men is jaloers en bang voor hun positie (het is zijn eerste seizoen hier) omdat hij groot en sterk is.

Een vriend

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 22 mei 2018, 09:56 »
Heel erg bedankt voor uw reactie! Wat bedoelt u precies met huiswerk? Ik heb mijn jongste onlangs een blauw badje gegeven omdat hij erg geblesseerd is geraakt bij het voetbal (speelt bij feyenoord) men is jaloers en bang voor hun positie (het is zijn eerste seizoen hier) omdat hij groot en sterk is.
odi. geestelijk huiswerk voor het gezin beter te doen.   een blauwbadje is goed. maar ik denk aan een nog krachtiger bad wat hem jullie beter beschermd. zoals je zegt... men is jaloers op zijn positie bij Feyenoord. Ja. dat zal zeker zijn. al die donkere goede grote spelers doen ook hun dingen. dus zet hem op. er zijn veel meer baden dan alleen blauw. doe iets wat meer kracht heeft waardoor er meer tot zijn recht zal zijn.

© 2018 - Culturu.com | Niets van deze site mag worden gekopieerd, gereproduceerd, openbaar gemaakt, gebruikt of verspreid worden zonder voorafgaande schriftelijke toestemming