Droom over tante en oom die naar een begrafenis gaan | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Droom over tante en oom die naar een begrafenis gaan

• 0 reactie(s)
  • 546 x bekeken
  • 0 reactie(s)
  • 546 x bekeken
Droom over tante en oom die naar een begrafenis gaan
« Gepost op: 13 oktober 2016, 11:39 »
 Droomde  dat ik samen met wijlen mijn grootmoeder bij mijn tante in huis was. Ze had een heel groot perceel en huis. Het huis stond  heel diep naar binnen.  Haar jongste zijn woonde nog thuis, maar had niet de leeftijd die hij nu zou moeten hebben. Is nu 45 jaar en in de droom was hij 10 of 11 jaar. Ze had verschillende gerechten klaargemaakt en koeken gebakken. Zij en der man gingen naar een begrafenis. Ze werd in een grote oranje kleurige vliegtuig dat op de weg reed opgehaald . Mijn grootmoeder schepte moksie  op en ik at ook een beetje en heb daarna de pan afgewassen.  Haar oudste zoon kwam met zijn zoon die net een jaar geweest moest zijn. We speelden met zijn drieën,  baby, haar jongste zoon en ik. Ik pakte een chocolade en deelde het door 3 en die zoon van mijn neef begon heeft verslikt. Zijn vader vroeg wie heeft hem chocolade  gegeven?
Ik zei ik en ik kwam met een beker water. Hij vroeg hoe laat zijn ouders thuis komen. Ik zei dat ze na die begrafenis bij de familie gaan eten. Ik zag een mooi horloge in me tante haar huis dus heb ik het om mijn pols gedaan.

Als ik met huis en vliegtuig droom heeft het met een sterfgeval te maken.

Ik zou graag jullie visie op mijn droom willen horen.

Odi, An

Advertentie
Advertentie