Droom over strand | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Droom over strand

• 0 reactie(s)
  • 264 x bekeken
  • 0 reactie(s)
  • 264 x bekeken
*

Steven

Droom over strand
« Gepost op: 14 april 2018, 07:54 »
Hoi allen

Vannacht droomde ik dat ik een metro zat . Eenmaal in de metro kwam ik een jongen tegen in het echte leven kennen we elkaar ,wij zijn vrienden en ik vind hem stiekem leuk.  Van uit de metro zag ik mijn beste vriend lopen met een donker rode jas en een zwarte trek kar. Buiten was het hardstikke warm. Toen ik hem zag begon ik te bukken ik wilde niet dat hij me zag in combinatie met die jongen. Die jongen vond het raar dat ik onder uit zakte.  En hij vertelde me dat hij hem had gesproken en dat mijn beste vriend zegt dat het goed met hem gaat.

Ik kwam aan op een verjaardag samen met die jongen die ik leuk vindt,maar ik begroeten zijn moeder en vader . Ik vond het raar om samen met hem daar aan te komen want wist nou niet of zijn ouders op de hoogte waren dat hij op jongens viel .

Het was er gezellig heel zijn familie was er.
Ineens kwam ik mijn oom tegen hij vroeg of ik zijn dochters nummer had ik zij nee we praten niet .
Hij nam mijn telefoon belde haar op en vroeg haar om een ticket voor mij te boeken op 29 maart of aprilll volgend jaar ivm met zijn verjaardag en het was geregeld.

Ondertussen stond er een touringcar te wachten.
Ik wou mee maar kon mijn slippers niet vinden en had een baby in mijn hand .  Ik gaf de baby aan de achtergebleven mensen in de woning  uit eindelijk trok ik twee slippers aan die op elkaar leken maar die niet het zelfde waren. Ik kon het zien maar anderen niet. De touring dat stond op vertrek ik was de laatste die moest instappen.

Eenmaal in de touringcar was het gezellig ik kwam aan in Suriname . Ik reed voorbij een avond vierdaagse ik zag een hoop bekende die hadden hier aan meegedaan ik dag ik ben te laat maar mijn school ging voor om de avond vierdaagse mee te maken.   Ondertussen reed de touring care door ik zag mooie zwembaden  zon uiteindelijk kwam ik aan op strand hier zag ik een vriendin van me we liepen op die strand helder blauw water maar wat opmerkelijk was we hadden het over de opstijgende vliegtuigen het waren er 2

En ik schrok wakker please  help your boy out

Advertentie
Advertentie

Gerelateerde onderwerpen

xx
Droom over het strand

Gestart door BK

2 reactie(s)
366 x bekeken
Laatste bericht
27 november 2017, 13:02
door BK
xx
ik rij auto op het strand (vreemde droom)

Gestart door sbbc

3 reactie(s)
1176 x bekeken
Laatste bericht
16 januari 2010, 00:05
door Dya-Dya
xx
Droom op het strand met grote golfen

Gestart door Lynn

2 reactie(s)
1407 x bekeken
Laatste bericht