droom over slangen - Dromen | Topic - Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

droom over slangen

• 3 reactie(s)
  • 2146 x bekeken
  • 3 reactie(s)
  • 2146 x bekeken
*

Koelimeid

droom over slangen
« Gepost op: 30 oktober 2010, 22:24 »
Goede dag ,

Ik heb een droom gehad dat ik wil weten wat de betekenis is

Ik was ergens met me moeder. en plotseling zag ik een slang , ben toen weggerend maar me moeder was niet bang om daar te blijven,ze stond gewoon en sprak met me , ineens zag ik die slang in vorm van me zoontje ( van 1 jr ) zitten op een hoop stenen.ineens slipe me zoontje op bed , er kwam eeen slang , ging me zoontje beschermen.die slang ging weg toen hij ineens kort werd, maar een grote kop (als van een kobra) maar zijn lijf was kort geworden.ineens zag ik een korte lijk van dezelfde slang maar mer zo ongeveer een kaaiman kop , wilde bij me zoontje ,voordat hij me zoontje wilde happen,trok ik me zoontje naar me toe en dat gedierte hapte toen me hand.
en zo opeens sprong me droom naar een andere lokatie , waar ik naar een huis toe liep en toen ik bij de deur kwam,zag ik een slang en rende weg.die slang die was zo snel en rende achter me,maar ik die sprong zo hoog in de lucht dat ik in de lucht bleef renne zodat die slang me niet kon pakken ,en opeens hoorde ik me zoontje huilen , rende in het huis en hij kwam huilend naar me toe en wees me zijn arm,waar ik zag dat er een slangebeet op zijn arm was, dus een slang had hem gebeten ,ik tilde hem op en rende huilen en schreeuwend naar buiten en zei dat we beiden doodgaan.en ik schrok toen wakker.

Kunt u  me bertellen wat de betekenis is?????

Advertentie
Advertentie

*

RahanaN

Re: droom over slangen
« Reactie #1 Gepost op: 31 oktober 2010, 11:45 »
Beste koelimeid,

Naar mijn gevoel betekend deze droom dat u op vele vlakken in werkelijkheid werd en/of word tegengehouden.
Blokkades werden en/of worden gezet zodat het verder gaan in het leven moeilijker en zwaarder word
Ook raad ik u aan om naar een Genezer te gaan vanwege de beet die uw zoontje kreeg op zn arm.
In het echte leven kan dit vele narigheid bezorgen voor u en of uw kind.
Deze droom is erg duidelijk dat men met slangen uw leven probeert te manipuleren.
Ik krijg een sterk gevoel dat u een sterk persoon bent die heel veel kan hebben, maar dit is een duidelijke teken dat het nu best veel word en de beet op de armpje van uw zoontje verwijst naar mijn gevoel dat er tog hulp gezocht kan worden bij een genezer.

Beste koelimeid, ik hoop dat u hiermee verder geholpen bent en waneer ik iets verkeerd verwoord hebb en of verkeerd heb, mijn excuses ervoor.
Liefs
Rahana
*

mooimeid

« Reactie #2 Gepost op: 31 oktober 2010, 17:15 »
Beste koelimeid,

Naar mijn gevoel betekend deze droom dat u op vele vlakken in werkelijkheid werd en/of word tegengehouden.
Blokkades werden en/of worden gezet zodat het verder gaan in het leven moeilijker en zwaarder word
Ook raad ik u aan om naar een Genezer te gaan vanwege de beet die uw zoontje kreeg op zn arm.
In het echte leven kan dit vele narigheid bezorgen voor u en of uw kind.
Deze droom is erg duidelijk dat men met slangen uw leven probeert te manipuleren.
Ik krijg een sterk gevoel dat u een sterk persoon bent die heel veel kan hebben, maar dit is een duidelijke teken dat het nu best veel word en de beet op de armpje van uw zoontje verwijst naar mijn gevoel dat er tog hulp gezocht kan worden bij een genezer.

Goede dag ,
bedankt voor het beantwoorden van mijn briefje, maar een ding dat ik niet begrijp , is wat bedoelt u met een genezer?
wie bedoelt u daarmee?
Beste koelimeid, ik hoop dat u hiermee verder geholpen bent en waneer ik iets verkeerd verwoord hebb en of verkeerd heb, mijn excuses ervoor.
Liefs
Rahana
*

Offline Ingi 01

• 645
  • a soso bun mi e du,bun nen mi no abi a kondre
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 31 oktober 2010, 19:09 »
odi...

denk dat ze een genezer in het algemeen bedoeld...
kan zijn een hindustaanse priester kan zijn wan duman/uma..
of tra genezers...

odi Ingi01
gado na wan bun gado, so a de..a hopo mi, a drai mi lontu, a hopo mi futu te na he gron!