Droom over slang | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Droom over slang

• 0 reactie(s)
  • 474 x bekeken
  • 0 reactie(s)
  • 474 x bekeken
*

Offline MC

• *
  • 1
    • Bekijk profiel
Droom over slang
« Gepost op: 23 maart 2017, 13:25 »
Ik droomde over een slang, ik was bang van de slang en iemand die om mij gaf (ik denk fam. ik weet het niet meer) die probeerde mij om te leren om gaan met die slang. Maar ik bleef heel bang voor die slang. En eigenlijk deed de slang niks verkeerd hij wilde knuffelen en was opdringerig. Ondanks dat vertrouwde ik de slang niet en bleef ik bang. Ik wilde hem dood maken maar ook dat durfde ik niet, telkens als ik een schoen wilde gooien werd de slang zelf bang en verstopte hij zich. Terwijl ik hier mee bezig was belde mijn vriend me op? Hij zei sorry voor wat hij had gedaan. We hadden blijkbaar ruzie gehad, ik zei toen dat ik zo terug zou bellen omdat er een slang in mijn huis was. Daarna probeerde ik de slang weer te doden maar ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om hem te doden en telkens als ik dichterbij kwam dan verstopte hij zich weer. En toen was ik hem kwijt ben ik op de bank gaan zitten en toen kwam die sneaky vanuit de bank naar mijn nek. En ook daar leek die toch niks verkeerds te willen doen. Toen schrok ik wakker omdat het echt voelde alsof er een slang onder de deken bij mijn voeten kroop. Wat kan dit betekenen? Ik had een heel naar gevoel toen ik wakker werd.

Advertentie
Advertentie

Gerelateerde onderwerpen

xx
ik droom over een vriendin en een slang en een man die die slang komt verwijdeer

Gestart door Banabong

1 reactie(s)
1293 x bekeken
Laatste bericht
26 september 2014, 12:52
door Prodo misie
xx
droom over slang en droom over een prapi

Gestart door Lioness1989

4 reactie(s)
2100 x bekeken
Laatste bericht