Droom over slang | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Droom over slang

• 0 reactie(s)
  • 427 x bekeken
  • 0 reactie(s)
  • 427 x bekeken
*

Riri

Droom over slang
« Gepost op: 27 oktober 2016, 20:37 »
Ik heb gedroomd dat ik op reis was geweest waar er bergen waren en besloot een berg op te gaan. Bij aankomst aan de top kon ik over alles heen zien. maar bij het terug keer was ik heel erg moe en kon niet meer lopen maar ik moest terug want het werd donker dus besloot ik te kruipen en werd moe en besloot ik daarna om met mijn lichaam tegen de grond toeschuiven en op het gegeven moment veranderde ik in een slang en kwam terug de berg af. Daarna veranderde ik elke avond in een slang ik vertelde het aan een vrouw waar ik logeerde toen bracht ze mij naar een dame en zei vroeg hoe ik eigenlijk werd verandert toen legde ik het uit en ze zei dat ik de volgende dag terug moest gaan voor Beterschap. De volgende dag stond ik op om mij aan te kleden maar mijn koffer was leeg er lag alleen buine glimmende bloes en rok en deed die aan. Bij die vrouw aangekomen vroeg ze aan mij wat ze precies voor mij moest doen en ik zei dat ik niet meer wilde veranderen en ze zei is goed. Ze knielde en raakte mijn benen aan en zei dat ik mijn benen en voeten goed moest verzorgen. En toen werd ik wakker.

Advertentie
Advertentie