droom over sieraden | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

droom over sieraden

• 12 reactie(s)
  • 3948 x bekeken
  • 12 reactie(s)
  • 3948 x bekeken
*

Offline Avanaisa

• 505
  • Me taki ala sma wan switi odi!
    • Bekijk profiel
droom over sieraden
« Gepost op: 14 augustus 2011, 19:24 »

Odi Odi,
Ik droomde dat ik naar het huis van mijn overleden vader ging om het op te ruimen (hij is onlangs overleden, in mijn droom was ik niet alleen ik was namelijk met 1 van mijn zussen. Toen ik het huis binnen kwam zag ik baby kleertjes aan een wasrek hangen, dus ik dacht wat is dit, want mijn vader had namelijk geen baby, vervolgens ging ik verder en vond op een plankje sieraden van mijn vader waaronder armbanden allen met houten kraartjes enzv, tot mijn verbazing zaten er geen gouden/zilveren sieraden bij, wat mij duidelijk bijbleef was een lederen armband met pa monies eraan, op een andere plek zag ik de sieraden van z'n vriendin liggen allemaal goud wat duidelijk in het oog sprong bij mij was een gouden alakondre ketting, ik pakte die gouden sieraden en nam ze mee.
In het huis kwam ik ook een paar gekleurde stoelen tegen (kunststof) 4 stoelen, geel, rood, blauw, nog een andere
kleur ik nam die stoelen ook mee. Terwijl in het huis bezig was kwamen er 2 blanke mannen die vroegen of ze mij konden helpen met opruimen etc als ik ze nodig had moest ikeen zijn geven. Ik liep naar een kast zag daar ook gekleurde kunstofmanden ik dacht voor kleine kledingstukken, ik nam zoveel mogelijk mee van mij vader kleding etc.
Op een gegeven moment werd ik geroepen door mijn zus die zei er staan 2 mannen hier van de woningbouw en die zeggen dat we het pand moeten verlaten het huis. Toen werd ik wakker.

Droom 2
In mijn droom had ik partner een donkere man, groot atletisch gebouwd, hij vertelde mij dat hij is boxer van beroep,
hij zei dat hij even iets moest gaan doen op zijn werk en vroeg of ik mee wilde gaan, ben met hem meegegaan.
Toen we bij het gebouw aankwamen zag ik dat het eenhotel was, ik bleef binnen in het hotel op hem wachten,
na 2 minuten ongeveer zag ik deur van een deur van 1 van de vergader ruimtes opengaan, zag daar de vriendin van mijn vader aan tafel zitten midden in een vergadering, toen de deur openging liepen er aantal mensen weg ze waren
klaar met vergaderen, toen de vriendin van mij vader mij zag schrik ze en stond op en liep boos weg,
aan een andere tafel zag ik vrouw zitten waarmee in het verleden heftige ruzie mee heb gehad.
Ik negeerde ze allebei en bleef op mijn vriend wachten, toen zag ik mijn dochter achter mij staan met 2 champagne
glazen met whiskey erin, ze gaf mij 1 glas ik nam een slok, zij nam een slok uit haar glas,
toen ik naar buiten keek zag ik mijn jongste zoon buiten lopen hij was is in mijn droom 5 jaar ouder ongeveer dan hij nu is en hij liep met 2 vrienden, voordat mijn vriend terug kwam(die donkere man uit mijn droom) werd ik wakker.

Wie kan mij vertellen wat deze dromen betekenen?

Avanaisa,

Advertentie
Advertentie

*

vishnu

Re: droom over sieraden
« Reactie #1 Gepost op: 14 augustus 2011, 19:45 »
heel verhaal val bijna van mn stoel kreeg slaap van... :mdr:  grapje..

jou vader was niet zomaar iemand hij had gaves mensen te helpen,weet u dit?
er is geen overdracht plaats gevonden ,mijn kennis zegt dat u vader niet van natuur is overleden.
laat me weten of dit  klopt voor ik verder ga...gr Vishnu
*

Offline Avanaisa

• 505
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 14 augustus 2011, 21:27 »
@Bedankt voor je uitleg en ja, hij is geen natuurlijke dood gestorven, wist ook nooit dat hij de gave
had andere mensen te helpen is totaal nieuw voor mij.

Avanaisa,
*

Pikien Moesje

« Reactie #3 Gepost op: 14 augustus 2011, 23:39 »
Odi Avanaisa,

Droom 1:
wil je meer te weten komen van deze winti's geef ze dan datgene waar ze om hebben gevraagd.
Als je dat leren bandje hebt of kunt aanschaffen draag het dan......is belangrijk. Je gaat voor goud, maar de 'gaven"van je vader zijn meer waardevol. Denk na wat jewilt met de kennis die je opdoet over winti.

Droom 2:
Wat er ook op je pad komt na de dood van je vader, je zult overwinnen.
De winti's helpen je daarbij. Maar pas nadat je de dingen hebt gedaan, die je moest doen.

Zet alle reacties bijelkaar om beter inzicht te krijgen.

Pikien Moesje
*

Offline Avanaisa

• 505
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 15 augustus 2011, 11:01 »

@ Vishnu
Odi en bedankt voor je reactie  het ging gisteren ff fout tijdens het typen.

Odi Odi Pikien Moesje,
Bedankt voor je reactie, dat leren bandje ga ik zeker aanschaffen.
Advertentie
Advertentie

*

Offline Avanaisa

• 505
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 05 september 2011, 13:05 »
Odi Odi

@Vishnu je zou nog verder gaan over deze droom, wacht nog steeds op het vervolg, nanga lespi fasi.
Avanaisa
*

vishnu

« Reactie #6 Gepost op: 05 september 2011, 20:30 »
Ging fout met typen mevr geen alcohol drinken tijdens  typen, :na:

voor de duidelijkheid wat Pikien Moesje u heeft uitgelegt dat klopt. :great:
*

Offline Avanaisa

• 505
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 05 september 2011, 21:52 »
Gran tangi Vishnu :great:

Avanaisa
*

Offline Avanaisa

• 505
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 08 september 2011, 23:29 »
Odi Vishnu,

In eerste instantie schrok ik omdat jou inzicht op mijn droom klopte, dat van mijn pa is waar :great: ik dacht dat
jij bedoelde dat mijn vader  mensen kon helpen op winti gebied, vandaar dat ik het niet wist.
Mijn vader heeft zich jaren in Astrologie verdiept, hij kon personen (exact) aan de hand van hun sterrrenbeeld, geboortedag, geboortetijd,  karaktereigenschappen etc vertellen. Ook in de chinese Astrologie was hij ver gevorderd.
Vishnu RESPECT :great:
Gran tangi nanga lespeki fasi.

Avanaisa
*

vishnu

« Reactie #9 Gepost op: 08 september 2011, 23:54 »
 :love:
Advertentie
Advertentie

*

Anaïs

Droom over sieraden opgraveb
« Reactie #10 Gepost op: 01 september 2018, 10:54 »
[/fonta]
Beste mensen,
Ik heb gedroomd dat ik Surinaamse sieraden (goude mattenklopper, goude ring met blauwe steen, andere goude ring en me goude armband met blauwe stenen) aan het opgraven was in blakka doti(potgrond dus zwart zand). In de droom ben ik met een zusje(ze lijkt op een vriendin want ik ben in echt de jongste thuis  van 23) en me moeder. Terwijl ik de sieraden opgraaf zegt me zusje ik ga weg ga bij me vriend wonen, als ze dat zegt probeer ik haar te slaan met wen stok. Uiteindelijk komt ze bij haar vriend met al haar spullen in zijn grote huis(haar vriend is Damaru in de droom), als we daar eenmaal zijn roep ik kom nu terug naar huis en zeg ik tegen Damaru ze is een krasi beest. Ik bleef maar roepen yu krasi beest yu alleen voor sex ga je daar(mijn moeder loopt altijd mee maar zegt niks). Kunnen jullie me vertellen wat het kan beteken zou het fijn vinden. Gado bless & soso lobi mi Brada anga Sisa :)
*

Jen

« Reactie #11 Gepost op: 17 september 2018, 14:28 »
Droomde over sieraden/ goud gevonden. Gewikkeld in een doek. Merkte wel dat het sieraden van mijn moeder zijn. Twijfelde om terug te geven of niet in die droom. Wie denkt wat dit betekenen zal.
Alvast dank.
*

Mat jansie

« Reactie #12 Gepost op: 17 september 2018, 18:07 »
Droomde over sieraden/ goud gevonden. Gewikkeld in een doek. Merkte wel dat het sieraden van mijn moeder zijn. Twijfelde om terug te geven of niet in die droom. Wie denkt wat dit betekenen zal.
Alvast dank.
heb je de sieraden gezien.. denk dat je rekening moet houden dat ook jij bepaalde winti s hebt die graag ook sieraden wilt.. is niet van jou   je twijfelde   .... maar je wilt ze graag.. je lichaam wilt goud.. of zeker dat1 wat van je moeder is zal eens van jou zijn.. maar nu zou ik zeggen.. denk aan om ook voor jezelf 1 te kopen.  spaar. koop iets wat je denk te willen .. of was er ooit al een boodschap dat je iets moest kopen. maar altijd doen want wees niet koppig...   

Gerelateerde onderwerpen

xx
droom over sieraden

Gestart door Lioness1989

1 reactie(s)
1323 x bekeken
Laatste bericht
18 februari 2015, 16:56
door Krabasi
xx
droom over sieraden

Gestart door lekkerding