Droom over rapport | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Droom over rapport

• 5 reactie(s)
  • 115 x bekeken
  • 5 reactie(s)
  • 115 x bekeken
Droom over rapport
« Gepost op: 02 januari 2019, 04:22 »
Goedenacht,

Ik droomde dat ik bij me oom op bezoek ging in Suriname. Ik was in gesprek met wijlen me Oma (terwijl ik normaal nooit over haar droom). We hadden het over me nichtje die niet uit de kamer durfde te komen ze was bang voor me. Ik werkelijkheid heb ik ook geen zin om met haar de bemoeien omdat ze rare manieren heeft.

Me Oma wees me haar rapport en vertelde erbij dat ze een goed rapport heeft. Alleen waren er 2 cijfers die beter konden en de rest was goed. Bovenaan zag ik een cijfer wat je normaal niet op een rapport ziet. De zon scheen op die bovenste cijfer dat ik het bijna niet kon zien. Maar zag het wel

Advertentie
Advertentie

*

een vriend

Re: Droom over rapport
« Reactie #1 Gepost op: 02 januari 2019, 06:57 »
Goedenacht,

Ik droomde dat ik bij me oom op bezoek ging in Suriname. Ik was in gesprek met wijlen me Oma (terwijl ik normaal nooit over haar droom). We hadden het over me nichtje die niet uit de kamer durfde te komen ze was bang voor me. Ik werkelijkheid heb ik ook geen zin om met haar de bemoeien omdat ze rare manieren heeft.

Me Oma wees me haar rapport en vertelde erbij dat ze een goed rapport heeft. Alleen waren er 2 cijfers die beter konden en de rest was goed. Bovenaan zag ik een cijfer wat je normaal niet op een rapport ziet. De zon scheen op die bovenste cijfer dat ik het bijna niet kon zien. Maar zag het wel
je oma is het zonnetje. ze is er. en kijk als je nicht een probleem heeft ben jij misschien de uitverkorene waar gezegd word. kijk ze doet haar best maar misschien heeft ze een  duwtje nodig.. in goede zin des woord. je oma is aanwezig... en hoopt dat er meer goeds uitkomt wat de cijfers zijn goed  en als zonnetje zal ze begeleiden
*

Merde

« Reactie #2 Gepost op: 02 januari 2019, 12:13 »
Wat was de cijfer?
« Reactie #3 Gepost op: 03 januari 2019, 00:48 »
Bedankt
« Reactie #4 Gepost op: 03 januari 2019, 00:49 »
Het cijfer was 11

Wat was de cijfer?
Advertentie
Advertentie

*

Merde

« Reactie #5 Gepost op: 03 januari 2019, 09:13 »
Het cijfer was 11

Engelen/ je oma communiceren via getallen. Ik weet niet of je Engels kan lezen, maar zie de link hieronder en kan je zien wat de nummer 11 betekend.

https://www.orakels.net/numerologie/engelengetallen

https://trustedpsychicmediums.com/angel-numbers/angel-number-11-meaning/