Droom over overlijden van moeder | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Droom over overlijden van moeder

• 1 reactie(s)
  • 54 x bekeken
  • 1 reactie(s)
  • 54 x bekeken
*

Char

Droom over overlijden van moeder
« Gepost op: 03 november 2018, 00:06 »
Ik droomde dat mijn moeder kwam te overlijden. De begravenis gehouden en al. Alles was zo mooi versierd in de kleuren paars en wit. In de droom was ik wel opvallend kalm. Geen enkele emotie voelde ik. Geen verdriet ofzo. Terwijl de rest van de familie wel huilde. Daarna werd ik wakker en kreeg tranen in de ogen. Gewoon direct. Wat kan deze droom betekenen? Want mijn moeder is springlevend.

Advertentie
Advertentie

*

een vriend

Re: Droom over overlijden van moeder
« Reactie #1 Gepost op: 03 november 2018, 06:12 »
Ik droomde dat mijn moeder kwam te overlijden. De begravenis gehouden en al. Alles was zo mooi versierd in de kleuren paars en wit. In de droom was ik wel opvallend kalm. Geen enkele emotie voelde ik. Geen verdriet ofzo. Terwijl de rest van de familie wel huilde. Daarna werd ik wakker en kreeg tranen in de ogen. Gewoon direct. Wat kan deze droom betekenen? Want mijn moeder is springlevend.
besef wat je hebt.  is er iets voorgevallen. pak je moeder en ga maar leuke dingen doen. wij allemaal leven nu en weten niet wanneer het stopt. een wake up call.  genieten en als je in de droom geen emotie kent  maar daarna geeft toch aan dat je moet beseffen wat je hebt. ga naar je ma... en vertel haar je droom. als er iets is   praat het uit. maken jullie het leuk samen en genieten.  niet wanneer iemand dood is na 100 jaar en dan zeggen tijdens de dienst   ma ik hou van je... nee... zeg het nu ze nog leeft  en gaan jullie leuke dingen doen.. nu het nog kan en hopelijk nog vele vele jaren samen.  succes

Gerelateerde onderwerpen

xx
Droom: Overlijden van Moeder

Gestart door Blaka_Ingi

3 reactie(s)
1871 x bekeken
Laatste bericht
03 december 2009, 14:29
door Blaka_Ingi
xx
Dromen over moeder en haar lievelings zus (tante) die overlijden

Gestart door Jwz