Culturu.com | Suriname Nieuws Magazine

Auteur Topic: Droom over overgrootmoeder  (gelezen 165 keer)

Charleen

• Gast
Droom over overgrootmoeder
« Gepost op: 16 april 2018, 16:16 »
Ik droomde een tijd terug over mijn overgrootmoeder van moeder's kant. Zij is 11 jaren terug overleden en het was voor het eerst dat ik over een overleden familielid droomde. In mijn droom was ik in het huis waar mijn oma vroeger heeft gewoond. Ik rende naar boven omdat een grote zwarte hond achter mij aankwam. Niet rennend, maar gewoon snuffelend. Dus echt alsof hij mijn geur volgde. Boven aangekomen kwam ik in 1 van de kamers en zag mijn overgrootmoeder op de grond zitten. Ik ging bij haar en zij nam mij toen in haar armen. Ik op mijn beurt hier haar dan ook stevig vast omdat ik erg bang was voor die grote hond. De hond kwam in de kamer, nog steeds snuffelend, maar liep vlak langs ons heen. Dus hij zag ons gewoon niet. Na een tijdje was ie verdwenen. Overgrootmoeder en ik stonden op en liepen hand in hand. In me droom kregen wentoen bezoek van een nicht van me. Overgrootmoeder liet me toen los en zei met een glimlach: Ga maar bij de familie. Zij liep toen weg en ging een trap op. Ik werd toen wakker met tranen in me ogen. In me droom zag ik haar wel niet als hoe zij was in de laatste maanden van haar leven. Mager door haar ziekte Ik zag haar iets voller.

een vriend

• Gast
Re: Droom over overgrootmoeder
« Reactie #1 Gepost op: 17 april 2018, 10:21 »
Ik droomde een tijd terug over mijn overgrootmoeder van moeder's kant. Zij is 11 jaren terug overleden en het was voor het eerst dat ik over een overleden familielid droomde. In mijn droom was ik in het huis waar mijn oma vroeger heeft gewoond. Ik rende naar boven omdat een grote zwarte hond achter mij aankwam. Niet rennend, maar gewoon snuffelend. Dus echt alsof hij mijn geur volgde. Boven aangekomen kwam ik in 1 van de kamers en zag mijn overgrootmoeder op de grond zitten. Ik ging bij haar en zij nam mij toen in haar armen. Ik op mijn beurt hier haar dan ook stevig vast omdat ik erg bang was voor die grote hond. De hond kwam in de kamer, nog steeds snuffelend, maar liep vlak langs ons heen. Dus hij zag ons gewoon niet. Na een tijdje was ie verdwenen. Overgrootmoeder en ik stonden op en liepen hand in hand. In me droom kregen wentoen bezoek van een nicht van me. Overgrootmoeder liet me toen los en zei met een glimlach: Ga maar bij de familie. Zij liep toen weg en ging een trap op. Ik werd toen wakker met tranen in me ogen. In me droom zag ik haar wel niet als hoe zij was in de laatste maanden van haar leven. Mager door haar ziekte Ik zag haar iets voller.
WAUWWWW, heel mooi hoe je beschermd bent door je overgrootoma.....
ze is een kabra, een overledene van jou die jou beschermd tegen de hond wat een yorka moet voorstellen.
jou oma is een kabra, een persoon die overleden is en toch nog er is om te helpen in de familie.

wees dankbaar dat ze er voor je is en jou goed beschermd tegen kwaade geesten. en in dit geval een yorka.

Issa

• Gast
Re: Droom over overgrootmoeder
« Reactie #2 Gepost op: 17 april 2018, 22:14 »
Hallooo ..ik wil dit zo graag kwijt..mijn grootmoeder is al zeker 25 geleden overleden .mijn moeder en andere fam.leden ook ..laatst of ik droom vaak over mijn overleden fam..ik droomde laatst over 4 overleden vrouwen in de fam.dus mn grootmoeder/ moeder /en 2 tante s..ben dan de hele dag heel erg verdrietig omdat ik het niet lan plaatsen wat het allemaal betekent

© 2018 - Culturu.com | Niets van deze site mag worden gekopieerd, gereproduceerd, openbaar gemaakt, gebruikt of verspreid worden zonder voorafgaande schriftelijke toestemming