Droom over orgeade | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Droom over orgeade

• 0 reactie(s)
  • 39 x bekeken
  • 0 reactie(s)
  • 39 x bekeken
*

K

Droom over orgeade
« Gepost op: 02 januari 2019, 04:39 »
Ik droomde dat ik op een kinderfeestje was, die mij niet veel aansprak er was een bandje aanwezig en de kids danste voor wat prijsjes. Bandjes op kinderfeestjes wekken niet echt mijn aandacht ook in realiteit. Ik zat er maar ongeïnteresseerd bij op mijn telefoon. Tijdens het feestje reed ik heen en weer na een woning waarbij een familielid van een kennis is overleden, werd mij gevraagd om hulp bij het leeghalen van de woning. Ik zat er in eerste instantie op tegen omdat het lijk nog in de woning was op de bovenverdieping. Eenmaal na enkele uurtjes verplaats naar mortuarium ging ik akkoord en bood aan alsnog helpen.
We laden spulletjes in en reden heen en weer. Ik was voortdurend gefocust op een glazen fles met pure orgeade uit de koelkast. Ik ben er dol op en drink het na lange tijd vanaf de kerst weer. Heb altijd voorraad in huis. Lust t wel sporadisch/onverwachts.
Op een of ander manier weigerde een persoon dat ik de fles mocht meenemen nog drinken, vanwege een onduidelijke houdbaarheidsdatum dit frustreerde mijn zo erg dat ik een discussie startte. Vooralsnog verloor ik de discussie want meneer vond je bent hier niet om
Orgeade van doden te komen drinken maar hulp te schieten. Ik was zo pissed, bood weerstand langer mee te helpen. Ik bleef staren naar de fles zoekend naar een datum 11-01-2019. Waarop ik zei er staat toch een kaulo datum wat is je probleem met mijn (ik vermoed dat de persoon in kwestie blank was ben niet zeker iedergeval een onbekende)
Hij gaf aan dat als ik de bon terughaal bij de supermarkt dat ik dan de orgeade kan nemen. Want deze datum kan nooit kloppen mbt tot inhoud van de fles. Fles zo zo goed als vol. Ik voelde me vernederd want dit was onmogelijk om hiermee een datum terug te halen van een aankoop wat onbekende datum/periode geleden is aangeschaft. Ik ben terug naar het feestje gegaan om mijn kinderen op te halen, daar kwam ik mijn pleegzus tegen waarmee ik al bijna 4jaar geleden het contact mee heb verbroken. Ik raakte meteen geïrriteerd totdat ik in die droom recente foto’s in haar woonkamer van mijn kids zag hangen, zonder dat we bij haar thuis aanwezig waren. Ik vond dit bijzonder en glimlachte.

Advertentie
Advertentie

Gerelateerde onderwerpen

xx
droom over orgeade en mieren

Gestart door suridame

0 reactie(s)
491 x bekeken
Laatste bericht
24 februari 2017, 11:54
door suridame
xx