Culturu.com | Suriname Nieuws Magazine

Auteur Topic: droom over open wonden aan benen  (gelezen 135 keer)

zuster Joan

• Gast
droom over open wonden aan benen
« Gepost op: 01 mei 2018, 21:42 »
Kan iemand me een uitleg/verklaring geven over mijn droom?
In mijn droom was ik gevangen of opgesloten samen met mijn man. Onze kinderen waren er niet bij althans dat herinner ik me niet.  Ik had 2open wonden aan beide onderbenen.
De man die ons gevangen hield verzorgde mijn wonden. Ik vond dat hij dit niet goed deed want de wonden werden erger en grijs van kleur. Ik heb hem gesmeekt om ander wond materialen te mogen gebruiken. Dit mocht in eerste instantie niet maar ik ben heel boos geworden en heb gezegd dat ik het wel ga doen omdat ik de plicht heb voor  mijn kinderen te zorgen. dat gaat niet zonder benen.

Kortom een hele rare droom waarvan ik het begin en eind niet kan herinneren. De wonden aan mijn benen geven me nu nog kippenvel omdat het zo levensecht was en ik me nog goed herinner hoe het eruit ziet.
Ik hoop dat er iemand is die hier wat mee kan.

Een vriend

• Gast
Re: droom over open wonden aan benen
« Reactie #1 Gepost op: 04 mei 2018, 04:41 »
Gevangen zijn .. opgesloten zijn in een droom geeft aan dat je in het echt ook niet de baas over jezelf bent.  Dus dat er iets of iemand de baas over jou wenst te zijn.  Dat is niet goed. En dat je grote wonden tijdens jou gevangenschap ervaart geeft aan dat jij het er moeilijk bij hebt wat ook eens met brute kracht heeft plaats gehad maar dat jij toch opzoek ben naar hulp om erger te voorkomen.  Heb je vaker van zilke enge dromen. Gevangen zitten in een droom geeft aan niet jezelf te kunnen zijn of te kunnen verplaatsen .. niemand heeft het recht je jou geestelijk kapot te maken.. Indien jij merkt dat jij je niet jezelf bent of kan zijn.. Zoek hulp .. Luku.. consult... want dan weet je zeker als je droom klopt en heb je een bevestiging.. succes ... 

SuriAngel

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 04 mei 2018, 05:52 »
Is waar wat die meneer boven me zegt. Ik had ook zulke dromen en ben een luku gaan doen en het was inderdaad het geval. Nu ben ik gelukkig vrij van die nonsens. Niemand heeft het recht om je kwaad aan te willen doen. Ga naar jezelf kijken wat er precies aan de hand is. 

zuster Joan

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 04 mei 2018, 13:58 »
Bedankt voor het advies.
Ik heb niet eerder zo'n droom gehad maar omdat ik het me zo levendig kan herinneren heb ik de vraag hier gesteld. Ben niet bekend met luku (alleen van verhalen) want mijn ouders hebben dit niet aan ons meegegeven. (Ze wenden zich alleen tot God)
Misschien mogelijk om wat informatie te krijgen?

© 2018 - Culturu.com | Niets van deze site mag worden gekopieerd, gereproduceerd, openbaar gemaakt, gebruikt of verspreid worden zonder voorafgaande schriftelijke toestemming