Droom over ontslasing | Culturu.com
|
NIEUWS
  • Data loading...

Droom over ontslasing

• 1 reactie(s)
  • 222 x bekeken
Droom over ontslasing
« Gepost op: 15 april 2018, 04:45 »
Odi odi Obiaman en lezers. Ik droomde dat ik met mijn dochter en vriendin in het bos liep. Opeens zei ze gaan jullie maar, ik moet even wat doen. Ze deed er een beetje vaag over. Ze liep naar 1 van de bomen en ging erachter op haar hurken poepen. Er kwamen mensen aan die zagen haar niet want ze zat precies achter de boom. Mijn dochter vroeg wat ze gaat doen. Ik zei niets schat laat haar maar.
Zou u mij wat meer kunnen vertellen hierover. Er spelen namelijk dingen tussen haar en mij waar ik geen weet van heb en vraag mij af waarom ik dit droom met haar. Blessings JM

*

een vriend

Re: Droom over ontslasing
« Reactie #1 Gepost op: 16 april 2018, 12:32 »
Odi odi Obiaman en lezers. Ik droomde dat ik met mijn dochter en vriendin in het bos liep. Opeens zei ze gaan jullie maar, ik moet even wat doen. Ze deed er een beetje vaag over. Ze liep naar 1 van de bomen en ging erachter op haar hurken poepen. Er kwamen mensen aan die zagen haar niet want ze zat precies achter de boom. Mijn dochter vroeg wat ze gaat doen. Ik zei niets schat laat haar maar.
Zou u mij wat meer kunnen vertellen hierover. Er spelen namelijk dingen tussen haar en mij waar ik geen weet van heb en vraag mij af waarom ik dit droom met haar. Blessings JM
wat spelt er tussen jullie?  en als jullie in een droom aan het wandelen zijn en ze gaat achter een boom poepen, en mensen haar niet kunnen zien,, kan betekenen dat ze iets doet waar het bos vuil van is geworden, maar jij aanwezig bent en haar probeert in bescherming te nemen ... maar ook als er iets tussen jullie speelt waar zij zegt ga jij maar ik neem het op me... maar dat is iets dat uitgesproken dient te worden...

xx
Droom over inbreker/ droom in een droom?

Gestart door AbreLosOjos Gepost op Dromen | Topic

3 reactie(s)
2617 x bekeken
Laatste bericht 14 september 2013, 20:13
door Prodo misie
xx
Obiaman en alle lieve mensen help a.u.b. deze droom verklaren (Droom over lijk)

Gestart door Jo Gepost op Dromen | Topic

0 reactie(s)
676 x bekeken
Laatste bericht 30 mei 2011, 01:23
door Jo
a01
Essentie van de droom blijft maar de droom zelf niet

Gestart door PAZ Gepost op Dromen | Topic

4 reactie(s)
1364 x bekeken
Laatste bericht 10 mei 2010, 09:34
door Krinskin