Culturu.com | Suriname Nieuws Magazine

Auteur Topic: droom over me vriend en over me moeder  (gelezen 37 keer)

modelletje1

• Gast
droom over me vriend en over me moeder
« Gepost op: 17 mei 2018, 08:36 »
ik was thuis en zat op de bank en me vriend kwam naast me zitten en pakte me heel hard zo bij me kaken en zei je hebt foto vergeten waarom heb je me niet gezegd ik zei ik heb geen foto gegeten en hij keek zo agressief en zei je liegt ik ruik het ik was echt bang en vond het raar dat het om  een foto ging maar had niks van foto gegeten. ik werd wakker trilde helemaal hij lag gewoon naast me. ben weer in slaap gevallen toen droomde ik dat ik in het oud huis van me.moeder was ze is nu een jaar ongeveer verhuisd en ik was alleen daar eengezinswoning. Ik stond beneden voor de deur ik was wel binnen en opeens hoorde ik de kraan van de badkamer open  gaan raakte helemaal verstijfd was alleen thuis. en opeens kwam me moeder helemaal in het wit soort gewaad die trap naar beneden lopen en zei ik was het maar ik vond  der eng en vertrouwde het niet liep weg en werd wakker.

Wat zou dit kunnen betekenen ?

© 2018 - Culturu.com | Niets van deze site mag worden gekopieerd, gereproduceerd, openbaar gemaakt, gebruikt of verspreid worden zonder voorafgaande schriftelijke toestemming