Droom over Luilekkerland | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Droom over Luilekkerland

• 4 reactie(s)
  • 2147 x bekeken
  • 4 reactie(s)
  • 2147 x bekeken
*

happygirl

Droom over Luilekkerland
« Gepost op: 30 oktober 2010, 01:37 »
Odi iedereen,

ik droomde dat ik met een vriendin naar een eetfestijn ging waar je in verschillende keukens van mensen in een huiselijke sfeer eten kon proeven.
We sloten ons aan een hele lange rij maar waren toch snel aan de beurt.
Ik sta elke keer in een andere keuken en eet mijn buikje helemaal vol echter als we moeten afrekenen veranderd mijn beste vriendin in mijn beste vriend.
Tussendoor gaat mijn vriendin altijd ff naar huis om naar haar baby te kijken. Ik ga elke keer mee maar het rare is dat de baby van haar alleen door mij geknuffeld wil worden en mij opeens vraagt om haar buikje te likken???
Dan zijn wij weer bij een andere kok in de keuken. Het is helemaal mijn stijl, roomwit maar heel strak met heel veel kasten en veel laden. Ik open alle laden en zie overal eten in liggen of staan. Als ik om de hoek loop zie ik opeens een appeltaart. Mijn beste vriend verteld mij dat de taart erg lekker is en begin ervan te snoepen met een vork; als er 2 dames erbij komen staan en mij boos aankijken omdat ze ook een stuk willen.
Ik bedenk mij dat ik een stuk mee wil nemen en ook een stuk voor mijn beste vriend wil bewaren en loop naar de keuken terug om een schaal te halen echter als ik weer terug kom is de taart op. Ik ben ontzettend kwaad en ik zie hoe een van die vrouwen mij met een voldaande blik aankijkt  omdat ze de taart gegeten heeft en word ik wakker.

Daarna val ik weer in slaap en droom ik dat ik een hele stijle rots naar beneden moest om in een bootje te stappen. Maar de rots was zo stijl en onoverzichtelijk dat ik niet naar beneden kon kijken en ook niet kon zien met wat ik naar beneden moest? Het enige waar ik mij echter druk om maak is dat mijn rode rugzak gevuld met allerlei persoonlijke dingen die maar zo uitpuilen en elke keer eruit vallen niet nat worden. Uiteindelijk zit ik dan toch wonderbaarlijk in het bootje dat in een prachtig blauwe see ligt en kan de reis beginnen??

Weet iemand raad met deze droom.

Alvast bedankt

Happygirl

Advertentie
Advertentie

*

peac21

Re: Droom over Luilekkerland
« Reactie #1 Gepost op: 03 november 2010, 03:04 »
odi mevrouw Happygirl
Ook bij jouw zal ik het proberen.
Ik weet niet als je ooit een allakondre etentje hebt gegeven?

Maar daar lijkt het wel sterk op bij mij dat het daar te maken heeft.
En dat die ingi van je dat laat zien zodat je verder kan stijgen met je leven in de sprituele groei enzv.
Dus een soort pay. odi odi
*

Offline getyours

• 2212
    • Bekijk profiel
    • Tamare Sma Sani
« Reactie #2 Gepost op: 03 november 2010, 03:43 »

Daarna val ik weer in slaap en droom ik dat ik een hele stijle rots naar beneden moest om in een bootje te stappen. Maar de rots was zo stijl en onoverzichtelijk dat ik niet naar beneden kon kijken en ook niet kon zien met wat ik naar beneden moest? Het enige waar ik mij echter druk om maak is dat mijn rode rugzak gevuld met allerlei persoonlijke dingen die maar zo uitpuilen en elke keer eruit vallen niet nat worden. Uiteindelijk zit ik dan toch wonderbaarlijk in het bootje dat in een prachtig blauwe see ligt en kan de reis beginnen??

Weet iemand raad met deze droom.

Alvast bedankt

Happygirl

Natuurlijk is alles in je droom belangrijk maar naar mij mening zit hier je sleutel,
dus in het stuk dat ik heb laten staan van jouw droom.

We kunnen het uitleggen maar dit stuk laat duidelijk zien wat jou taak is.
in het eerste stuk staan veel karakter trekken, die je kunt veranderen als je
het tweede snap.

Hiermee zeg ik niet dat het van Peac niet klopt ik zeg alleen dat voor bepaalde
zaken gedaan worden moet je bewust worden van een aantal zaken.

mvg
Tide mi na kotokoi boi ma'anga leri kisi sabi mo tron Dompo.
*

Offline meljo

• 2062
  • Be the change you want to see in the world
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 03 november 2010, 11:33 »

odi odi,

begrijp je de droom een beetje?
steile en onoverzichtelijke rots (hindernissen op je pad) en toch beland je uiteindelijk in je bootje met je spulletjes
dus er staat je een moelijke taak te wachten maar uiteindelijk heb je het gered
schrijf je je dromen op? dan kun je af en toe teruglezen.
ik schrijf al jaren mijn dromen op.

mvg,

Meljo
*

happygirl

« Reactie #4 Gepost op: 03 november 2010, 21:50 »
Odi iedereen,

mag ik jullie alle 3 allereerst ontzettend bedanken voor jullie reactie. Het is gewoon overweldigend.

Mijn ex-man en ik zijn weliswaar uitelkaar maar we houden nog steeds van elkaar en draaien nu de hele tijd om elkaar heen omdat niemand de 1e stap durft te nemen. Tevens heb ik eindelijk de rust gevonden die ik de afgelopen jaren miste. Ik begrijp ook heel goed dat dit met mijn nieuwe leven te maken heeft en waarschijnlijk met mijn ex maar soms denk ik dat als ik mijn dromen te letterlijk neem ik er misschien er naast kan zitten.

Maar ik krijg gelukkig door jullie de bevestiging die ik nodig had en bij een volgende droom zal ik eerst mijn eigen interpretatie geven en hoop dat daarop gereageerd zal worden zodat ik weer verder kan met mijn eigen droom uitleggen.

Nogmaals ontzettend bedankt iedereen...  :great:

P.s. Ja, ik schrijf mijn dromen op en ik ben zelfs naar een dromencursus geweest maar er is duidelijk nog veel te leren.

Groetjes,
Happygirl
Advertentie
Advertentie